کد خبر: 546978
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۱۲:۲۳:۲۳
| |

بدنام شدن زن جوان با توطئه همکار

اختلاف در محیط کار باعث شد زن جوان برای همکارش توطئه‌چینی کند.

بدنام شدن زن جوان با توطئه همکار
کد خبر: 546978
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۱۲:۲۳:۲۳

زنی جوان با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز و کذب در واتساپ برای همکار خود ایجاد مزاحمت می‌کرد و قصد داشت او را بدنام کند؛ اما عاقبت دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پلیس فتا زن شیرازی به پلیس مراجعه کرد و در شکایتی گفت فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی با انتشار و ارسال مطالب کذب و تهدیدآمیز برای وی و خانواده‌اش در واتساپ قصد بدنام کردن او را دارند.

پس از طرح این شکایت، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم شناسایی شد.

در ابتدا متهم منکر عمل انجام داده شده بود؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و مشخص شد این زن به دلیل کینه و مشکلاتی که با شاکی در محیط کار داشت، اقدام به چنین کاری کرد.

سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در این باره گفت: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران‌ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها