کد خبر: 547675
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۲۳:۱۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

قتل مرموز پسر جوان در قرار عاشقانه

متهم می‌گوید بی‌گناه است اما شاهد جنایت این پسر را به عنوان قاتل معرفی کرده است.

قتل مرموز پسر جوان در قرار عاشقانه
کد خبر: 547675
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۲۳:۱۰:۰۰

پسری که در قرار عاشقانه با دختر مورد علاقه‌اش در پارک نشسته بود بعد از درگیری با مردی جوان به قتل رسید.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم وقتی دید مقتول و دختر مورد علاقه‌اش در پارک نشسته‌اند به آنها نزدیک شد و درگیری بین آنها به قتل پسر جوان انجامید. متهم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت اما قتل را انکار کرد.

بر اساس آنچه در پرونده آمده است، سال گذشته ماموران پلیس تهران از درگیری خونین در پارک بعثت باخبر و راهی محل شدند. وقتی ماموران در محل حاضر شدند با جسد پسر جوانی به نام امید روبه‌رو شدند که بر اثر ضربات چاقو کشته شده بود.

اظهارات دختر جوان

جسد به دستور قضایی به پزشکی قانونی فرستاده شد و در اولین گام از تحقیقات دختر جوانی که همراه مقتول بود مورد تحقیق قرار گرفت. دختر جوان در توضیح به ماموران گفت: من و امید مدتی قبل با هم آشنا شدیم. روز حادثه در پارک قرار ملاقات داشتیم. روی صندلی پارک نشسته بودیم که امید تلفن همراهش را از جیبش درآورد و پاسخ تماسی که داشت را داد. تلفن همراهش همچنان در دستش بود که ناگهان پسر جوانی نزدیک شد و می‌خواست گوشی را سرقت کند. امید مقابل او ایستاد و  کار به درگیری کشید. در آن درگیری پسر جوان با چاقو چند ضربه زد و فرار کرد.

با ثبت این توضیحات، عامل قتل که از محل متواری شده بود با تلاش‌های پلیسی شناسایی و بازداشت شد. او فرامرز نام داشت و به پلیس آگاهی منتقل شد. فرامرز تحت بازجویی قرار گرفت اما قتل را انکار کرد و گفت: وقتی با پسر جوان درگیر شدم او با چاقویی که همراهش بود چند ضربه زد و مرا زخمی کرد. در آن شرایط نمی‌توانستم ضربه‌ای به او بزنم و او را بکشم. باور کنید قاتل نیستم و نمی‌دانم امید با ضربه‌های چه کسی کشته شده است.

متهم در دادگاه

با انکارهای متهم اما با توجه به شواهد و قرائن موجود او راهی زندان شد اما در ادامه با قرار وثیقه آزاد شد. پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی روی میز هیات قضایی شعبه دوم دادگاه قرار گرفت.

متهم در اولین جلسه رسیدگی به پرونده حاضر نشد. پدر و مادر متهم درباره علت غیبت متهم گفتند او به خاطر استرس و اضطراب نتوانست در جلسه حاضر شود. اما بعد مشخص شد متهم به دلایل دیگری در دادگاه حاضر نشده است. به این ترتیب رسیدگی به تاریخ دیگری موکول شد تا اینکه پرونده هفته گذشته برای دومین بار روی میز هیات قضایی شعبه دوم به ریاست قاضی زالی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه، اولیای دم درخواست قصاص کردند. در ادامه متهم در جایگاه ایستاد و با انکار قتل گفت: روز حادثه مقتول را دیدم که کنار دختری نشسته بود. نسبت او را با دختر جوان پرسیدم که عصبانی شد و به من حمله کرد. سپس با چاقویی که همراهش بود چند ضربه به من زد. از شدت خونریزی روی زمین افتادم و بعد از آن نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. احتمال می‌دهم او خودزنی کرده باشد چون مواد مخدر شیشه مصرف کرده بود و حالت عادی نداشت. مصرف مواد مخدر را کارشناسان پزشکی‌قانونی هم تایید کرده‌اند.

او در پاسخ به این سوال که دختر جوان گفته تو قصد زورگیری تلفن همراه مقتول را داشتی در این باره چه می‌گویی، گفت: من این حرف را قبول ندارم. هیچ دزدی‌ای در کار نبود و به من تهمت می‌زنند. من گفته‌های شاهد را قبول ندارم.

در ادامه رئیس دادگاه گفت: کسی که خودزنی می‌کند یک ضربه و آسیب جزئی به خودش می‌زند ولی در معاینه جسد آمده است که ضربات متعددی به مقتول وارد شده و این ضربات عمیق بوده است.

متهم در پاسخ گفت: او مواد مخدر شیشه که روانگردان است مصرف کرده بود. بنابراین حالت عادی نداشت و احتمالاً متوجه رفتار خودش نبوده است.

سپس وکیل مدافع متهم در جایگاه حاضر شد و دفاعیات خود را مطرح کرد، در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها