کد خبر: 547521
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۲۳:۱۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مرد همسایه چرا ۲ برادر را به رگبار بست؟

متهمی که به قتل دو برادر اقرار کرده، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

مرد همسایه چرا ۲ برادر را به رگبار بست؟
کد خبر: 547521
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۲۳:۱۰:۰۰

پرونده قتل دو برادر که به دست مرد همسایه به رگبار بسته شده و به قتل رسیده‌اند در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، این دو برادر در پی اختلاف ملکی با همسایه خود به رگبار بسته شده و جان خود را از دست دادند.

فروردین سال گذشته، صدای شلیک گلوله در منطقه‌ای حوالی تهران ماموران را به آن منطقه کشاند. وقتی پلیس در محل حاضر شد تحقیقات خود را آغاز کرد و دو برادر به نام‌های سعید و ساسان را که هر دو با اصابت گلوله‌های متعدد جان‌شان را از دست داده بودند به سردخانه پزشکی قانونی منتقل کرد.

بازجویی از مظنون

ماموران در بررسی‌های خود متوجه شدند این دو برادر احتمالاً قربانی یک کینه قدیمی شده‌اند. پلیس در اولین گام مرد همسایه را که با مقتولان اختلاف ملکی داشت مورد پرسش قرار داد. این مرد گفت: «من از مدت‌ها قبل با این دو برادر اختلاف داشتم اما آنها را مدت‌هاست ندیده‌ام و اختلاف ما هم حل شده بود.»

در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت یکی از همسایه‌ها به پلیس مراجعه کرد و گفت دیده که چه کسی دو برادر را به قتل رسانده است. او گفت: «من پشت درخت کمین کرده بودم و دیدم که یعقوب مرد همسایه با کلاشینکف به جان دو برادر افتاد و آنها را به رگبار بست، اما از ترس جلو نرفتم. کسی هم که به پلیس زنگ زد من بودم.»

این مرد گفت: «من نمی‌دانم اختلاف آنها به چه دلیل بود اما وقتی دو برادر رسیدند و از ماشین پیاده شدند یعقوب با کلاشینکف از باغش بیرون آمد و آنها را به رگبار بست. او اطراف را نگاه کرد تا مطمئن شود کسی در آنجا نیست و بعد وارد باغ خودش شد.»

به این ترتیب یعقوب بازداشت شد. او این بار به قتل اعتراف کرد و گفت: «من اتهام را قبول دارم. اختلاف ما خیلی قدیمی است، این دو برادر از ملک من استفاده می‌کردند. آنها حاضر نبودند برای باغی که دارند در بگذارند و می‌گفتند باید از بخشی که زمین توست استفاده کنیم و در بگذاریم در حالی که حق آنها نبود. اختلاف بین ما بالا گرفت. آنها حتی از آب باغ من برای آبیاری باغ خودشان استفاده می‌کردند. این مساله از زمانی که پدرشان زنده بود وجود داشت و بعد از فوت او هم ادامه پیدا کرد.»

متهم گفت: «من سندی نداشتم که بتوانم ثابت کنم حق با من است. روز حادثه از شدت عصبانیت نتوانستم خودم را کنترل کنم. وقتی آنها آمدند تا دوباره وارد ملک من شوند من هم با کلاشینکفی که از قبل داشتم به سمت آنها حمله کردم و بعد هم وارد خانه شدم.»

با تکمیل گفته‌های این مرد و صدور کیفرخواست برای متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها