کد خبر: 546628
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۱۳:۴۴:۴۹
| |

چوپان دروغگو دستگیر شد

متهم ادعا کرده بود سارقان گوسفندان صاحبکارش را دزدیده‌اند اما در نهایت دست خودش رو شد.

چوپان دروغگو دستگیر شد
کد خبر: 546628
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۱۳:۴۴:۴۹

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری چوپانی که 7رأس گوسفند از صاحبکارش سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: به دنبال خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در خصوص سرقت احشام در محدوده گلحصار، بلافاصله تیم عملیات کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) در محل حاضر شدند.

وی افزود : در بدو ورود ماموران در محل، مالباخته مراجعه و بیان داشت تعداد 7 رأُس از گوسفندانش از داخل دامداری سرقت شده است. به این ترتیب شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت .

جلیلیان اظهار داشت: با رصد تخصصی و میدانی مشخص شد که در زمان سرقت هیچ تخریبی صورت نگرفته و سگ‌های موجود در محل پارس نکرده‌اند و حتی چوپانی که در دامداری حضور داشته، از چگونگی سرقت ابراز بی‌اطلاعی می‌کند، که این امر موجب ظن ماموران به چوپان شد.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه  ماموران با حرف‌های ضد و نقیض چوپان رو به رو شده و وی را به کلانتری منتقل کردند، اعلام داشت: با تحقیقات تخصصی متهم که از اتباع کشور همسایه است به سرقت احشام اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از اعتراف متهم به سرقت احشام و شکایت مالباخته از چوپان و تشکیل پرونده متهم تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها