زورگیری تلفن همراه با تهدید سلاح سرد

سارق سابقه‌دار هنگام زورگیری از یکی از شهروندان به دام افتاد اما همدستش فرار کرد.

زورگیری تلفن همراه با تهدید سلاح سرد
کد خبر: 546626
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۱۳:۴۰:۲۰

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق زورگیر محله افسریه تهران خبر داد و گفت: تاکنون 10 مالباخته شناسایی شده‌اند .

به گزارش اعتماد آنلاین سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: به دنبال افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در محله افسریه توسط موتورسواری با پلاک مخدوش به روش زورگیری با سلاح سرد رسیدگی و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 156 افسریه به عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران گشت‌زنی‌های هدفمند را افزایش داده و موتورسیکلتی با همان مشخصات را در حال تردد مشاهده کردند افزود: ماموران، سارقان را زیر نظر گرفته و مشاهده کردند که در یکی از کوچه‌های خلوت به سمت یکی از شهروندان رفتند و با تهدید سلاح سرد اقدام به زوگیری کردند. ماموران بلافاصله وارد عمل شدند که راکب موتور با مشاهده ماموران متواری اما نفر دومدستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه در بررسی اولیه از متهم یکدستگاه تلفن همراه سرقتی و یک قبضه سلاح سرد کشف شد ادامه داد: متهم 30 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت 10 تلفن همراه به روش زورگیری با همدستی متهم فراری اعتراف کرد که مالباختگان شناسایی شدند.

موقوفه‌ای با اشاره به سوابق سرقت و تحمل حبس متهم، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها