کد خبر: 545873
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۰۹:۱۷:۳۳
| |

دستگیری سارقان قطعات خودرو در «بیرجند»

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان 2 سارق قطعات خودرو را دستگیر و 12 فقره سرقت را کشف کردند.

دستگیری سارقان قطعات خودرو در «بیرجند»
کد خبر: 545873
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۰۹:۱۷:۳۳

سرهنگ «علیرضا فولادی» فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

​به گزارش فارس، وی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیاتی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان داشت: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

فولادی خاطرنشان کرد: مأموران در این رابطه ۲ متهم دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی متذکر شد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و مجهز نمودن وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی، پلیس را در جهت ارتقای امنیت و پیشگیری از جرایمی همچون سرقت یاری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها