کد خبر: 645862
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۰۷:۰۵:۰۲
| |

نتانیاهو:

به دنبال کشورهایی برای پذیرش مهاجران غزه به عنوان پناهجو هستیم

رسانه‌های اسرائیلی شامگاه دوشنبه گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در جریان نشست حزب لیکود بر ایجاد فضایی برای مهاجرت داوطلبان ساکنان غزه به دیگر کشور‌ها تاکید کرده است.

به دنبال کشورهایی برای پذیرش مهاجران غزه به عنوان پناهجو هستیم
کد خبر: 645862
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۰۷:۰۵:۰۲

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست حزب لیکود بر ایجاد فضایی برای مهاجرت داوطلبان ساکنان غزه به دیگر کشورها تاکید کرده است.

به گزارش فارس و بر اساس گزارش‌ها،  نتانیاهو در جریان این نشست گفته است که تلاش‌ها برای یافتن کشورهایی که ساکنان غزه را به عنوان پناهجو بپذیرند در حال انجام است.

چند روز پیش اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفته بود که رژیم صهیونیستی با حملات به بیمارستانهای شمال غزه، در تلاش است به حضور کادر درمان پایان دهد و ساکنان این منطقه نیز مجبور به کوچ شوند.

همچنین باسم نعیم وزیر سابق بهداشت فلسطین روز شنبه دوم دی ماه در کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین گفت که هدف اصلی کشتارهای دهشتناک رژیم صهیونیسنی در غزه را می‌دانیم و هدف از این پاکسازی و کشتار جمعی از بین بردن مقاومت در فلسطین نیست بلکه هدف اصلی آنها اخراج مردم فلسطین از سرزمین خود است. اما وی تاکید کرد که کوچ دوباره مردم فلسطین تکرار نخواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

    عجب بی شرف هایی در دنیا وجود دارند. هر کس که میخواد قدرت و اختیار یک سرزمینی را در دست خودش بگیرد مردم آن سرزمین را با انواع فشار وادار به مهاجرت میکند.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها