کد خبر: 640323
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

ادعای نتانیاهو:

کنترل امنیتی غزه را به دست خواهیم گرفت؛ آن را خلع سلاح می‌کنیم

نخست‌وزیر اسرائیل مدعی شد که بعد از نابودی حماس، اسرائیل کنترل امنیتی غزه را به دست خواهد گرفت و آن را خلع سلاح خواهد کرد تا مطمئن شود که دیگر تهدیدی برای اسرائیلی ها نیست.

کنترل امنیتی غزه را به دست خواهیم گرفت؛ آن را خلع سلاح می‌کنیم
کد خبر: 640323
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۳:۵۰:۰۰

پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»، در شرایطی که غزه به گورستان نظامیان رژیم صهیونیستی تبدیل شده و هر روز، تعداد بیشتری از نظامیان این رژیم توسط رزمندگان مقاومت به هلاکت می رسند، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جمعه شب در دیدار با رهبران شوراهای محلی شهرک های صهیونیست نشین در مرز غزه مدعی شد: باریکه غزه تحت کنترل ارتش خواهد ماند. وی به شهرک نشینان مرز غزه که دیگر قصد بازگشت به این مناطق را ندارند، اطمینان داد که شرایط را به نحوی پیش خواهد برد که دیگر تهدیدی متوجه آنها نباشد.

به گزارش ایرنا، این مقام صهیونیست گفت: بازگرداندن امنیت و اطمینان از اینکه دیگر حماس وجود ندارد و بازنخواهد گشت، اولویت ماست.

نتانیاهو مدعی شد که بعد از نابودی حماس، اسرائیل کنترل امنیتی غزه را به دست خواهد گرفت و آن را خلع سلاح خواهد کرد تا مطمئن شود که دیگر تهدیدی برای اسرائیلی ها نیست.

وی، جمعه شب در دیدار با صهیونیست های زخمی شده در جنگ غزه نیز گفت: ما عقب نشینی نخواهیم کرد و متوقف نخواهیم شد و تا پیروزی، به جنگ ادامه خواهیم داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها