کد خبر: 639283
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۱۷:۱۵:۰۰
| |

جنبش حماس: مسئولیت کشتار غزه با دولت آمریکاست

جنبش حماس در آخرین بیانیه خود، رییس‌جمهور و دولت آمریکا را مسئول کشتار غزه دانست و اعلام کرد: دشمنی که این کشتارهای وحشیانه را با هدف آواره کردن مردم ما انجام می‌دهد، با حمایت مستقیم دولت آمریکا و رئیس جمهورش، این جنایات را مرتکب می‌شود.

جنبش حماس: مسئولیت کشتار غزه با دولت آمریکاست
کد خبر: 639283
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۱۷:۱۵:۰۰

جنبش مقاومت اسلامی «حماس»، رئیس‌جمهور و دولت آمریکا را مسئول قتل‌عام فلسطینیان در نوار غره دانست و تاکید کرد که رژیم اشغالگر، با حمایت مستقیم واشنگتن مرتکب کشتارهای وحشیانه می‌شود.

به گزارش فارس، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز شنبه، ۴ نوامبر با انتشار بیانیه‌ای، «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا و دولت او را مسئول جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه معرفی کرد.

حماس تصریح کرد: بایدن، رئیس‌جمهور و دولت او مسئولیت این سلسله قتل‌عام را بر عهده دارند؛ جنایاتی  که آخرین‌شان هدف قرار دادن مدرسه الفاخوره است که پناه کودکان و زنان آواره بود.

در ادامه بیانیه حماس آمده است: دشمنی که این کشتارهای وحشیانه را با هدف آواره کردن مردم ما انجام می‌دهد، با حمایت مستقیم دولت آمریکا و رئیس جمهورش، این جنایات را مرتکب می‌شود.

خبرنگار شبکه «الجزیره» امروز، شنبه اعلام کرد که پهپادی از ارتش اسراییل منزل «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش «حماس» را در اردوگاه «الشاطی» غزه با موشک بمباران کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها