کد خبر: 625936
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

تلاش روسیه برای جذب جنگجو از کشورهای همسایه؛ قزاقستان در صدر لیست

یک آگهی‌‌ در شبکه‌های مختلف فضای مجازی قزاقستان در حال انتشار است که به مخاطبانش پیشنهاد می‌کند در ازای دریافت پنج هزار دلار نقد به ارتش روسیه ملحق شوند.

تلاش روسیه برای جذب جنگجو از کشورهای همسایه؛ قزاقستان در صدر لیست
کد خبر: 625936
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۰۹:۰۰:۰۰

یک آگهی در شبکه‌های مختلف فضای مجازی قزاقستان در حال انتشار است که به مخاطبانش پیشنهاد می‌کند در ازای دریافت پنج هزار دلار نقد به ارتش روسیه ملحق شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از رویترز، قزاقستان به عنوان یکی از همسایگان روسیه جزو جمهوری‌های سابق شوروی سابق است که بیش از سه میلیون روس‌تبار در آن زندگی می‌کنند.

آستانه در حال حاضر یکی از نزدیک‌‌ترین متحدان سنتی مسکو به شمار می‌رود اما دولت این کشور تا به امروز حمایت رسمی‌ای از جنگ روسیه در اوکراین نکرده و همواره خواستار صلح بین طرف‌های درگیر است.

در آگهی‌ در حال پخش در این کشور به مخاطبان پیشنهاد شده است، با پیوستن به ارتش روسیه 459 هزار روبل (5300 دلار) به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام امضای قرارداد و ماهانه 190 روبل (دو هزار دلار) دیگر هم به علاوه مزایای دیگر دریافت کنند.

با زدن روی این آگهی وارد سایتی می‌شوید که به داوطلبان امکان پیوستن به ارتش روسیه در منطقه ساخالین واقع در شرقی‌‌ترین نقطه روسیه را می‌دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها