کد خبر: 619746
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۰۴:۰۰:۰۰
| |

روزنامه کیهان:

غرب‌ و غرب‌زده‌ها از شکست واگنرها و بازگشت آرامش به مسکو سرخورده شده‌اند!

روزنامه کیهان نوشت: در حالی که کشورها و رسانه‌های غربی با ذوق‌زدگی عجیبی لحظه به لحظه خبرهای جعلی و غیر جعلی مرتبط به شورش گروه واگنر را پوشش داده و بعضا راجع به ایران عزیز خودمان «آینده‌پژوهی» می‌کردند! با شکست زودهنگام شورش، موجی از سرخوردگی این اردوگاه را فرا گرفته است!

غرب‌ و غرب‌زده‌ها از شکست واگنرها و بازگشت آرامش به مسکو سرخورده شده‌اند!
کد خبر: 619746
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۰۴:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان نوشته که غرب‌ و غرب‌زده‌ها از شکست واگنرها سرخورده شده‌اند!

به گزارش کیهان، در حالی که کشورها و رسانه‌های غربی- و همزمان غرب‌زده‌های داخلی- با ذوق‌زدگی عجیبی لحظه به لحظه خبرهای جعلی و غیر جعلی مرتبط به شورش گروه واگنر را پوشش داده و بعضا راجع به ایران عزیز خودمان «آینده‌پژوهی» می‌کردند! با شکست زودهنگام شورش، موجی از سرخوردگی این اردوگاه را فرا گرفته و تحلیل‌های این طیف، وارد فاز دیگری شده است!

کیهان در بخش دیگری از این گزارش تاکید کرده است: دولت‌های غربی و رسانه‌هایشان در کنار غرب‌زده‌های داخلی در زمان شورش با ذوق‌زدگی تمام و به صورت لحظه به لحظه اخبار درست و غلط این شورش را پوشش داده و نسبت به سقوط مسکو و حتی فرار پوتین ابراز خوش‌وقتی می‌کردند و جمهوری اسلامی را به «درس گرفتن از این شورش» تشویق می‌نمودند! اما انتشار گزارش‌های مربوط به پایان شورش و بازگشت آرامش به مسکو موجی از سرخوردگی را در این اردوگاه موجب شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها