کد خبر: 601370
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

ادعای رئیس جمهور لهستان درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین

آندژی دودا، رئیس جمهور لهستان در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان در پاسخ به سوالی درباره روابط کشورش با تهران ادعای استفاد روسیه از پهپادهای ساخت ایران علیه اوکراین، تکرار کرد.

ادعای رئیس جمهور لهستان درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین
کد خبر: 601370
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۶:۲۰:۰۰

رئیس جمهور لهستان با تکرار ادعاها مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در حملات علیه اوکراین خاطرنشان کرد که در گفت‌وگو با رئیس جمهوری ایران از او خواسته است به روسیه سلاح نفروشند.

به گزارش ایسنا، آندژی دودا، رئیس جمهور لهستان در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان در پاسخ به سوالی درباره روابط کشورش با تهران و به‌طور کلی موضع اروپا در قبال ایران با توجه به اتهام کمک نظامی تهران به مسکو، ادعاهای استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران علیه اوکراین، تکرار کرد.

وی تصریح کرد: من به شخصه با رئیس جمهور ایران صحبت کردم. من در آن گفت‌وگو درخواست کردم که به روسیه تسلیحات نفروشند و از روسیه حمایت نظامی نکنند، زیرا روسیه متجاوز در اوکراین است.

رئیس جمهور لهستان با تکیه بر این ادعاها که با هدف کشاندن پای ایران به جنگ اوکراین مطرح می‌شود، مدعی شد: این یک حقیقت است که پهپادهای ایرانی توسط روسیه برای بمباران مواضع در اوکراین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آندژی دودا در ادامه گفت: به‌طور قطع ما باید هر آن‌چه را می‌توانیم برای کسب اطمینان از توقف این رویه انجام دهیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها