امیر قرائی آشتیانی، وزیر دفاع در پاسخ به «اعتمادآنلاین»:

ببینید | اظهارات مقامات غربی درباره صادرات پهپاد به روسیه هجمه تبلیغاتی علیه ایران است

وزیر دفاع در پاسخ به پرسش اعتمادآنلاین مبنی بر اینکه ایران در چه زمانی صادرات پهپاد به روسیه داشته و در ادامه آیا برنامه‌ دیگری برای صادرات موشک‌های بالستیک به روسیه دارد یا نه؟ گفت: این اظهارات مقامات غربی در راستای هجمه‌های تبلیغاتی غرب علیه ایران است و پایه و اساس مستند ندارد.

ببینید | اظهارات مقامات غربی درباره صادرات پهپاد به روسیه هجمه تبلیغاتی علیه ایران است
کد خبر: 600879
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۲:۰۰:۰۰

خبرنگار اعتمادآنلاین از وزیر دفاع درباره پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران مطابق قطعنامه ۲۲۳۱ پرسش خود را مطرح کرد و اینکه کشورهای غربی اعلام کرده‌اند فروش پهپادهای ایران ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام بوده است.

به گزارش خبرنگار اعتمادآنلاین امیر محمدرضا قرائی آشتیانی، وزیر دفاع در پاسخ به این پرسش که ایران در چه زمانی صادرات پهپاد به روسیه داشته و در ادامه آیا برنامه‌ دیگری برای صادرات موشک‌های بالستیک به روسیه دارد یا نه؟ گفت: این اظهارات مقامات غربی در راستای هجمه‌های تبلیغاتی غرب علیه ایران است و پایه و اساس مستند ندارد.

وزیر دفاع همچنین اعلام کرد وزارت امور خارجه روندی را پیش گرفته و نیروهایی را برای دریافت مستندات کشورهایی که مدعی این موضوعات هستند اعزام کرده است. این ادعاها مستند نیستند و در این زمینه اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها