مقام آمریکایی به امارات و ترکیه درباره تحریم‌های روسیه هشدار می‌دهد

معاون تروریسم و اطلاعات مالی وزارت خزانه داری آمریکا طی روزهای آینده به ترکیه، امارات و عمان سفر خواهد کرد تا به این کشورها درباره هرگونه دور زدن تحریم‌های اعمالی علیه روسیه هشدار دهد.

مقام آمریکایی به امارات و ترکیه درباره تحریم‌های روسیه هشدار می‌دهد
کد خبر: 594045
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۲۰:۳۲:۰۱

مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا طی روزهای آینده به ترکیه و تعدادی از کشورهای غرب آسیا سفر خواهد کرد تا به این کشورها درباره هرگونه همکاری با روسیه برای دور زدن تحریم‌ها هشدار دهد.

به گزارش فارس، «برایان نلسون» معاون تروریسم و اطلاعات مالی وزارت خزانه داری آمریکا بین روزهای 29 ژوئن تا سوم فوریه به عمان، امارات و ترکیه سفر خواهد کرد و با مقام‌ها و موسسات مالی و تجاری این کشورها دیدار خواهد کرد و بار دیگر تاکید خواهد کرد که واشنگتن همچنان قدرتمندانه تحریم‌ها را به پیش خواهد برد.

سخنگوی خزانه داری آمریکا به رویترز گفت: «افراد و موسساتی که در حوزه‌های مجاز فعالیت می‌کنند ممکن است که دسترسی به بازارهای آمریکا را به دلیل تجارت با نهادهای تحریم شده یا عدم انجام بررسی‌های لازم، از دست بدهند».

نلسون در زمان سفر به منطقه، درباره تلاش‌های وزارت خزانه داری برای مقابله با تلاش‌های روسیه در خصوص مقابله با تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی به دلیل جنگ اوکراین، فعالیت‌های بی ثبات کننده ایران در منطقه، خطرات مالی غیرقانونی که باعث تضعیف رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود، صحبت خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها