کد خبر: 583024
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۳:۲۰:۳۷
| |

پیش‌بینی یک روزنامه از سرنوشت جنگ اوکراین و روسیه؛ آتش‌بس طولانی در پیش است

روزنامه خراسان نوشت: به احتمال زیاد تلاش و مذاکراتی جدی در پشت پرده جنگ اوکراین در جریان است که نتیجه آن در این مقطع اگر نه صلح بلکه یک آتش‌بس خواهد بود، آتش‌بسی که می‌تواند حتی چند سال و طولانی‌تر باشد.

پیش‌بینی یک روزنامه از سرنوشت جنگ اوکراین و روسیه؛ آتش‌بس طولانی در پیش است
کد خبر: 583024
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۳:۲۰:۳۷

روزنامه خراسان پیش‌بینی کرد بین روسیه و اوکراین آتش‌بس صورت می‌گیرد و مدت زمان آن طولانی و می‌تواند چند سال باشد!

به گزارش خراسان، مجموع تحولات نشان می‌دهد به احتمال زیاد تلاش و مذاکراتی جدی در پشت پرده جنگ اوکراین در جریان است که نتیجه آن در این مقطع اگر نه صلح بلکه یک آتش بس خواهد بود، آتش بسی که می تواند حتی چند سال و طولانی تر باشد. آتش بسی که به نظر می رسد ما به ازای آن از هر دو سو باید  پرداخت شود.

در ادامه توضیح داده شده است: بر این اساس روسیه نسبتا به آسانی و برخلاف مقاومتی جدی، خرسون را که به تازگی و در همه پرسی جنجالی به خاک خود ضمیمه کرده بود و آن را خاک روسیه می دانست، تخلیه می کند  تا در مقابل  طرف اوکراینی نیز با پذیرفتن تسلط روس ها بر دونباس به  آتش بس تن دهد،چیزی که به نظر می رسد زلنسکی از سوی غرب برای پذیرش آن تحت فشار است و شلیک موشکی به لهستان یعنی یک عضو ناتو  را هم می توان نشانه ای از این نارضایتی و تلاشی برای افزایش تنش و  برهم  زدن این معامله پشت پرده دانست.

نویسنده در پایان نوشته است: آیا  با این حمله موشکی به لهستان، تیم زلنسکی  سیگنالی مبنی بر  اعلام نارضایتی خود از پروژه صلح آمریکایی  را مخابره کرد؟ هر چند گذشت زمان پاسخ  این سوال را مشخص خواهد کرد اما  نشانه ها حاکی از آن است  که پشت پرده جنگ اوکراین، جنگ نیست!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها