کد خبر: 582622
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۱۹:۴۰:۲۳
| |

ادعای کیهان درباره جنگ روسیه و اوکراین؛ به زودی پرچم سفید بالا می‌رود

جنگ اوکراین باعث شده غربی‌ها حشره‌خوار شوند و به هیزم روی آورند

روزنامه کیهان نوشت: اگر طی هفته‌های پیش رو شنیدید، «اوکراین [آمریکا] پرچم سفید را بالا آورد» اصلا تعجب نکنید. غربی‌ها به این نتیجه قطعی رسیده‌اند که باید هر طور شده، سر و ته این جنگ را به هم آورند و در این بین فقط «زمان» و «چگونگی» آن باقی مانده است.

ادعای کیهان درباره جنگ روسیه و اوکراین؛ به زودی پرچم سفید بالا می‌رود
کد خبر: 582622
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۱۹:۴۰:۲۳

روزنامه کیهان در مطلبی جنگ اوکراین را باعث خوردن غذای کپک‌زده، روی آوردن به هیزم و حشره‌خواری اروپایی‌ها دانسته و مدعی شده به زودی اوکراین پرچم سفید را بالا می‌برد و شکست را اعلام می‌کند.

کیهان نوشت: به جرأت می‌توان گفت جنگ اوکراین ظرف کمتر از یک سال، روی سبک زندگی غربی‌ها هم اثر گذاشت. گرایش به کِرم و حشره‌خواری، زندگی با یک لامپ،500 برابر شدن قبوض برق و گاز و هجوم مردمان کشورهایی مثل آلمان به بریدن درخت‌ها و شکستن نیمکت‌های پارک‌ها جهت تهیه هیزم، نگرانی مقامات انگلیس درباره افزایش خودکشی، افزایش سرقت و آدم‌کشی، استحمام بدون آب گرم، لزوم شست‌وشوی فقط 3 یا 4 نقطه از بدن در حمام، تبلیغ برای خوردن غذای کپک‌زده و این اواخر، سه یا حتی چهار شغله شدن مردم برای تامین هزینه‌های زندگی و حتی رواج خون‌فروشی، از جمله این تغییرات است.  

نویسنده در ادامه پیش‌بینی کرده است: احتمالا ادامه این وضع برای غربی‌ها غیرممکن خواهد بود. فلذا اگر طی هفته‌های پیش رو شنیدید، «اوکراین[آمریکا] پرچم سفید را بالا آورد» اصلا تعجب نکنید. غربی‌ها به این نتیجه قطعی رسیده‌اند که باید هر طور شده، سر و ته این جنگ را به هم آورند و در این بین فقط «زمان» و «چگونگی» آن باقی مانده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها