کد خبر: 582668
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۰۹:۴۵:۲۵
| |

برای اولین بار؛ انجام پروازهای مستقیم تل‌آویو-دوحه

یک شرکت هواپیمایی قبرسی که بخشی از آن در مالکیت رژیم اسرائیل است، برای اولین بار حق انجام پروازهای مستقیم تل‌آویو-دوحه برای مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر را گرفت.

برای اولین بار؛ انجام پروازهای مستقیم تل‌آویو-دوحه
کد خبر: 582668
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۰۹:۴۵:۲۵

شرکت هواپیمایی قبرسی "تی یو اس" که بخشی از آن متعلق به رژیم صهیونیستی است، برای اولین بار در تاریخ روابط رژیم صهیونیستی و قطر توانست موافقت لازم برای آغاز پروازهای مستقیم در خط جدید تل‌آویو-دوحه را به دست آورد، به این ترتیب پروازها در این مسیر هوایی در طول یک ماه مسابقات جام جهانی قطر انجام خواهند شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از  خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، پرواز مستقیم تل‌آویو-دوحه که پیش از اینها با توقفی در قبرس انجام می‌شد، اکنون سه ساعته خواهد شد و قیمت بلیت رفت و برگشت آن حدود ۵۵۵ دلار خواهد بود.

شرکت‌های هواپیمایی رژیم صهیونیستی اجازه پرواز مستقیم در این مسیر را ندارند و شرکت تی یو اس تا این لحظه تنها شرکتی است که این امتیاز را به دست آورده است.

یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که دوره مسؤولیتش رو به پایان است، هفته گذشته اعلام کرده بود که پروازهای مستقیم به قطر آغاز می‌شوند تا تماشاگران اسرائیلی بتوانند در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در دوحه حضور یابند.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نیز هفته گذشته اعلام کرده بود که طرفداران فوتبال در اراضی اشغالی و فلسطین می‌توانند از پروازهای جام جهانی قطر استفاده کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها