دیدار نماینده قطر با یحیی سنوار درباره تثبیت آتش‌بس در غزه

نماینده قطر در طرح بازسازی غزه ضمن دیدار با "یحیی سنوار" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه، با وی در خصوص تثیبت آتش‌بس و جلوگیری از وقوع جنگی دیگر در این منطقه گفت‌ وگو کرد.

دیدار نماینده قطر با یحیی سنوار درباره تثبیت آتش‌بس در غزه
کد خبر: 504174
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۰۹:۲۳:۴۱

اعتمادآنلاین| «محمد العمادی» نماینده قطر در طرح بازسازی غزه در این دیدار تاکید کرد که کشورش با همکاری برخی طرف‌های دیگر در تلاش برای تثبیت آتش‌بس در غزه و جلوگیری از وقوع جنگی دیگر در این منطقه است.

به گزارش ایرنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، العمادی همچنین بر پافشاری قطر بر ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه تاکید کرد.

وی ضمن بررسی اوضاع سیاسی و آخرین تحولات فلسطین با رهبران حماس، ابراز امیدواری کرد پس از جنگ اخیر در غزه، آرامش در اراضی فلسطینی حاکم شود.

محمد العمادی در ادامه بر حمایت دوحه از مردم غزه و ادامه کمک‌های بشردوستانه به آنان تاکید کرد.

یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه نیز در این دیدار گفت: کمک‌های سخاوتمندانه قطر به ملت فلسطین، بیانگر عمق روابط این کشور با فلسطین و موضع ثابت آن در حمایت از مسئله فلسطین است.

وی با تشریح آخرین تحولات فلسطین و تلاش‌های صورت گرفته برای تثبیت‌آتش بس و لغو محاصره غزه و پیامدهای خطرناک ادامه محاصره آن، افزود: گروه‌های فلسطینی بر ضرورت اجرای تفاهمات آتش‌بس، بازگشایی گذرگاه‌ها و ارائه تسهیلات لازم به فلسطینیان تاکید دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها