کد خبر: 578628
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۱:۱۵:۳۷
| |

حسین امیرعبدالهیان، وزیر امورخارجه:

مقامات و موسسات غربی دخیل در تحریم‌ها را به لیست سیاه وزارت خارجه اضافه می‌کنیم

وزیر خارجه کشورمان گفت:‌ تا ساعاتی دیگر در وزارت خارجه اسامی تعدادی از مقامات و موسسات غربی را که در تحریم‌ها دست داشتند و اقدام به ترویج خشونت کردند، به لیست سیاه تروریسم وزارت امور خارجه اضافه خواهیم کرد.

مقامات و موسسات غربی دخیل در تحریم‌ها را به لیست سیاه وزارت خارجه اضافه می‌کنیم
کد خبر: 578628
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۱:۱۵:۳۷

حسین امیرعبدالهیان وزیر امورخارجه بعد از بازدید از خانه بیماران پروانه‌ای گفت: با تصویری که تا الان دریافت کردیم و در جریان غم و رنج بیماران قرار گرفتیم، تاثر و تأسف ما و نفرت ما از عوامل تحریم‌کننده بیشتر شد. این کودکان و فاطمه سادات کودکان ما هستند. سوئد در حالی از ارسال پانسمان به بیماران ما خودداری می‌کند که وزرای خارجه اروپایی و حتی وزیر خارجه سوئد اعلام می‌کنند که دارو مشمول تحریم‌ نیست. تحریم امروز به ابزاری در دست غرب تبدیل شده است و برای دختر ما که فوت کرد و همه ما را متاثر کرد، اشک تمساح ریختند و از احساسات مردم ما سوءاستفاده کردند.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: به اصحاب رسانه اعلام می‌کنم که ما تا ساعاتی دیگر در وزارت خارجه اسامی تعدادی از مقامات و موسسات غربی را که در تحریم‌ها دست داشتند و اقدام به ترویج خشونت کردند، به لیست سیاه تروریسم وزارت امور خارجه اضافه خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: امیدوار هستم در پی دیدار از این موسسه بتوانیم گام‌های موثری را برای کاهش آلام بیماران برداریم. اطلاع دارید چند شرکت دانش‌بنیان بصورت شبانه‌روزی در حال تولید این پانسمان‌ها هستند و ان‌شاءالله در این حوزه نیز خودکفا خواهیم شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها