کد خبر: 556380
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ۱۰:۲۱:۱۸
| |

دیمیتری مدودف، رئیس جمهوری سابق روسیه:

هر کاری برای محو شدن دشمنان مسکو انجام می دهیم

رئیس جمهوری سابق روسیه در پیامی نوشت، هر کاری برای محو شدن دشمنان مسکو از دستش بربیاید، انجام می‌دهد.

هر کاری برای محو شدن دشمنان مسکو انجام می دهیم
کد خبر: 556380
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ۱۰:۲۱:۱۸

دیمیتری مدودف، رئیس جمهوری سابق روسیه و متحد نزدیک ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری کنونی این کشور در این پست تلگرامی نوشت: مردم اغلب از من می‌پرسند چرا پست‌های تلگرامی‌ام آنقدر تند هستند. پاسخ من این است که من از آنها متنفرم. آنها حرامزاده و آشغال هستند. آنها مرگ ما و روسیه را می‌خواهند. تا زمانی که زنده‌ام هر کاری بتوانم برای محو آنها انجام می‌دهم.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری اینسایدر، هنوز دقیقا مشخص نیست که این پست خطاب به چه کسی است یا هدفش چیست اما در زمانی منتشر شده که مدودف لحن به شدت تند و جنگ‌طلبانه‌ای در قبال کی‌یف و غرب در میانه جنگ روسیه علیه اوکراین دارد.

برخی از روس‌ها این پست را اینگونه تفسیر می‌کنند که مخاطب مدودف هم اوکراین و هم غرب است و دیگران هم آن را به عنوان پیامی تند خطاب به اوکراینی‌ها قلمداد کردند.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا دولت روسیه را به ارتکاب "نسل‌کشی" در اوکراین متهم کرده که ولادیمیر پوتین، همتای روس او "آن را به دروغ یک کشور واقعی نمی‌داند و موجودیت اوکراین را زیر سوال برده است." مدودف که در حال حاضر معاون رئیس شورای امنیت روسیه است، در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ رئیس جمهوری این کشور بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها