کد خبر: 550139
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۷:۰۸:۳۸
| |

وزارت اطلاعات عراق حمله موشکی به منطقه الکراده بغداد را محکوم کرد

وزارت اطلاعات عراق با صدور بیانیه ای حمله موشکی بامداد امروز چهارشنبه به منزل احمد ابورغیف ، سرپرست دستگاه اطلاعات وزارت کشور عراق در منطقه الکراده بغداد را محکوم کرد .

وزارت اطلاعات عراق حمله موشکی به منطقه الکراده بغداد را محکوم کرد
کد خبر: 550139
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۷:۰۸:۳۸

وزارت اطلاعات عراق با صدور بیانیه ای حمله موشکی بامداد امروز چهارشنبه به منزل احمد ابورغیف، سرپرست دستگاه اطلاعات وزارت کشور عراق در منطقه الکراده بغداد را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری السومریه، در این بیانیه آمده است: در پی موفقیتهای چشمگیر وزارت اطلاعات در شناسایی و دستگیری اعضای گروههای تروریستی و گروههای مافیایی و مرتکبین جنایتهای سازمان یافته، بعضی افراد متمرد بامداد امروز صبح در تلاشی مذبوحانه منزل ابورغیف سرپرست دستگاه اطلاعات وزارت کشور را هدف شلیک موشک کاتیوشا قرار دادند که خوشبختانه تنها نرده های منزل وی را تخریب کرده است.

این بیانیه می افزاید: پس از بررسی و تحقیقات امنیتی محل دقیق شلیک موشک شناسایی و سکوی پرتاب آن نیز تعیین موقعیت شد و تحقیقات برای عاملان این اقدام جنایی ادامه دارد.  

به گزارش این منبع، مرکز رسانه ای سازمان امنیت عراق نیز با صدور بیانیه جداگانه ای در این زمینه تاکید کرد این اقدام هیچگونه تلفات یا خسارت انسانی در پی نداشته است.

این مرکز افزود: موشک کاتیوشا که در منطقه الکراده عراق فرود آمد ، از جایی در شرق بغداد شلیک شده که مقامات امنیتی تحقیقات فوری برای شناسایی عاملان این اقدام و رسیدگی قضایی به این جنایت را در دستور کار قرار دادند.

این مرکز تاکید کرد: اینگونه اعمال تروریستی با هدف برهم زدن امنیت و آرامش در پایتخت کشور صورت می گیرد ولی نیروهای امنیتی در کمین عاملان پشت پرده این اقدامات هستند و به زودی آنها را شناسایی کرده و تحویل قانون می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها