سردار پاسدار علی بلالی، مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه:

حمله موشکی به عین الاسد ۱۴۰ جنازه روی دست آمریکایی ها گذاشت

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موضوع خروج آمریکا از منطقه به یاری خدا بطور قطع تحقق پیدا می‌کند.

حمله موشکی به عین الاسد ۱۴۰ جنازه روی دست آمریکایی ها گذاشت
کد خبر: 549307
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۰۸:۵۸:۰۲

سردار پاسدار علی بلالی، مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موضوع خروج آمریکا از منطقه به یاری خدا بطور قطع تحقق پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار علی بلالی چهارشنبه شب در مراسم هجدهمین یادواره شهدای روستای درازی و بزرگداشت شهدای گمنام شهرستان دشتی افزود: آمریکا اگر در محاسبات خود در مورد ایران دچار اشتباهی شود، ضربه بسیار سنگینی از جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد.

وی به اقتدار و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به واسطه داشتن جوانان شجاع و برومند و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب دارای بالاترین اقتدار و بالندگی در سطح منطقه وجهان است که هیچ قدرتی اجازه تعرض و دست اندازی به این مردم نخواهد داشت.

بلالی از برگزاری این یادواره در روستای درازی قدردانی کردد و افزود: حضور پر شور و گسترده  مردم روزه‌دار و جوانان برومند در این مراسم بعد سه دهه از شهادت پر افتخار  جوانان این روستا نشان از انتقال فرهنک ایثار و شهادت دربین جوانان ایران اسلامی دارد و اقتدار و بالندگی امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون شهدا است.

وی تاکید کرد: وقتی ما دین خدا را یاری کنیم بطور قطع خدا جبهه حق را یاری خواهد کرد و ما در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد.

حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق ۱۴۰ جنازه روی دست آمریکایی ها گذاشت

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: وقتی آمریکای جنایتکار سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به شهادت رساند در اقدام شجاعانه نیروهای مسلح ما که پایگاه آمریکایی ها را هدف قرار دادیم مشخص شد حدود ۱۴۰ جنازه شمارش کردند و آنها به دروغ می گفتند اتفاق خاصی رخ نداده چون این ضربه برای آنها بسیار سنگین بود.

وی تاکید کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی، آمریکایی‌ها گفتند اگر ایران اقدامی تلافی جویانه انجام دهد ما ۵۲ نقطه را در این کشور مورد هدف قرار می‌دهیم ولی همه دیدند که آنها نتوانستند هیچ غلطی انجام بدهند که این اقتدار را شهدا  و جوانان شجاعی مانند سردار شهید مهدوی به ما دادند و آن روز دست قدرت خدا را دیدیم و آنها نتوانستند کوچک‌ترین حرکتی انجام بدهند.

بلالی بیان کرد: وقتی در تاریخ ۲۰۰ ساله گذشته ایران نگاه می کنیم در جنگ‌هایی که اتفاق افتاده همواره قمستی از ایران جدا شده است اما به واسطه جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله با رژیم بعث صدام حسین با وجود حمایت تمام کشورهای منطقه از عراق حتی  یک وجب از خاک ما کم نشد.

وی از مسئولان شهرستان دشتی، شورای اسلامی، دهیاری  و خانواده شهدا روستای درازی در برگزاری باشکوه این مراسم قدرانی کرد و افزود: ما همواره مدیون شهدا و خانوده این ایثارگران هستیم و شهدا همه عزت و افتخار ما هستند، باید راه شهدا ادامه بدهیم، راه شهدا  اثبات شده است و باید آنها را برجسته کنیم تا راه را گم نکنیم.

در این مراسم از خانواده شهدای روستای درازی دشتی تجلیل شد.

روستای درازی شهرستان دشتی با ۱۸۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها