آتش سوزی بزرگ در شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی از وقوع آتش سوزی بزرگ در شمال فلسطین اشغالی به دلایل نامعلوم خبر دادند.

آتش سوزی بزرگ در شمال فلسطین اشغالی
کد خبر: 549694
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۲۱:۲۹:۳۳

منابع خبری صهیونیستی عصر شنبه به وقت تهران از آتش سوزی بزرگ در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش فارس، روزنامه «جروزالم پست» در این باره نوشت که یک آتش سوزی بزرگ نزدیک شهرک «الیاکیم» نزدیک منطقه «یوکنعام» رخ داد. بنابر اعلام آتش نشانی منطقه، مسیر مهم ۶۷۲ بین الیاکیم و دالیات بسته شده و ۱۱ یگان آتش نشانی به همراه چهار فروند هواپیما سرگرم خاموش کردن آتش هستند.

آتش نشانی مدعی شده که ساعت ۲.۴۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی آتش در کنترل نیروهای این یگان قرار گرفته است. رسانه‌های صهیونیستی به علت این حادثه مشکوک هیچ اشاره‌ای نکرده‌اند.

چندی قبل نیز رسانه‌های عبری زبان از آتش‌سوزی در یک سازه در شهر «عکا» واقع در شمال اراضی اشغالی خبر دادند. رسانه‌های عبری‌زبان مدعی شدند که آتش‌ در یک سازه در حال ساخت به وقوع پیوسته و نیروهای امدادی برای اطفای حریق در محل حاضر شده‌اند.

طبق تصاویر منتشر شده، دود ناشی از آن آتش‌سوزی آسمان منطقه را فراگرفت و از فاصله بسیار دور نیز به خوبی قابل رویت بود. رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی طبق معمول همیشه علت این آتش‌سوزی را نیز مشخص نکردند.

در ماه‌های گذشته فلسطین اشغالی با آتش سوزی‌های متعددی مواجه شد به طوریکه یک کارخانه ادویه‌جات در جنوب اراضی اشغالی آتش‌ شعله‌ور شد. این کارخانه در نزدیکی چهارراه «بیت کاما» در نزدیکی شهر «رهط» واقع شده بود.

این آتش‌سوزی در حالی به وقوع پیوست که رسانه‌ای رژیم صهیونیستی پیشتر نیز از وقوع یک آتش‌سوزی بزرگ در منطقه صنعتی «ناهاریا» خبر داده بودند.

شبکه تلویزیونی «کان » با انتشار تصاویری در ارتباط با این آتش‌سوزی گزارش داده بود که ۱۴ تیم آتش‌نشانی برای خاموش کردن آتش‌ در سالن تولید کارخانه «میلوتیل» به منطقه اعزام شدند.

شهر «نهاریا» در شمال فلسطین اشغالی و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ قرار داد و نزدیک‌ترین شهر ساحلی فلسطین اشغالی به کشور لبنان محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها