کد خبر: 549504
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۲۰:۵۳:۳۴
| |

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما:

سرنوشت فلسطین براساس گفتمان انقلاب اسلامی تبیین می‌شود

دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: سرنوشت فلسطین براساس گفتمان انقلاب اسلامی توسط امامین انقلاب که پرچم‌دار ایستادگی و مقاومت هستند، تبیین می‌شود.

سرنوشت فلسطین براساس گفتمان انقلاب اسلامی تبیین می‌شود
کد خبر: 549504
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۲۰:۵۳:۳۴

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی در سخنرانی در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان سرخس گفت: اعمال نفوذ رژیم صهیونیستی در‌ کشورهای عربی و مسلمان باعث شد کسی مانند یاسر عرفات که نماد مبارزه با اسرائیل بود، به نماد استیصال مقابل رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

​به گزارش فارس، وی افزود: جوانان فلسطینی بدون داشتن سلاح در یک فضای خفقان و اختناق در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی باعث شدند نیروهای رژیم صهیونیستی ده‌ها کشته و زخمی داشته باشند و مردم فلسطین نسبت به صلح دولت‌های کشورهای عربی که فلسطین را می‌فروشند، خشم خود را نشان دادند.

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرنوشت فلسطین براساس گفتمان انقلاب اسلامی توسط امامین انقلاب که پرچم‌دار ایستادگی و مقاومت هستند، تبیین می‌شود، گفت: بعد از گذشت ۷ دهه، نیمی از مردم فلسطین آواره و پناهنده سایر کشورها هستند و نیمی از آنها نیز در سخت‌ترین شرایط در این کشور ساکن هستند. اما این مردم فلسطین هستند که سرنوشت فلسطین را تعیین می‌کنند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: در ماه رمضان خیزش علیه رژیم صهیونیستی زیاد می‌شود و این به برکت روز قدس است. این راهپیمایی همبستگی مردم با مردم فلسطین است؛ نگاه ما نسبت به فلسطین نگاه مردمی است و ملت‌های دنیا وابسته به معادلات سیاسی و دولت‌ها نیستند و این قلوب مردم است که با مردم مظلوم گره می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی گفت: این گنبد آهنین که حتی به قول اسرائیلی‌ها اگر پرند‌ه‌ای بخواهد وارد شود تحت رصد است نتوانست پهپادهای که از فلسطین اشغالی به پرواز در می‌آیند را رهگیری کنند و از این گنبد عبور کردند. علیرغم میلیاردها میلیارد دلاری که اسرئیلی‌ها برای تجهیز امکانات نظامی خود هزینه می‌کنند، نتوانستند در مقابل اراده مردم و گروه‌های مقاومت ایستادگی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها