کد خبر: 548000
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۱۶:۳۸:۳۱
| |

نیروهای وفادار به حزب کارگران کردستان عراق با ارتش این کشور درگیر شدند

درگیری بین نیروهای وفادار به حزب کارگران کردستان عراق (پ ک ک) و نیروهای ارتش عراق امروز ( سه شنبه ) در استان نینوا از سرگرفته شد.

نیروهای وفادار به حزب کارگران کردستان عراق با ارتش این کشور درگیر شدند
کد خبر: 548000
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۱۶:۳۸:۳۱

یک منبع امروز (سه شنبه) به خبرگزاری شفق نیوز گفت: تیراندازی بین ارتش عراق و نیروهای «ایزید خانه» در ناحیه القحطانیه در منطقه البعج بار دیگر اتفاق افتاد.  

به گزارش ایرنا، این منبع افزود: نیروهای ایزید خانه امروز در مجتمع خانصور مستقر شدند و تمام راه‌های منتهی به این مجموعه به جز جاده اصلی را بستند. 

یک منبع امنیتی عصر دیروز (دوشنبه) از عقب نشینی نیروهای ایزد خانه وفادار به حزب کارگران کردستان (پ ک ک) از یک نقطه نظامی در حومه سنجار پس از درگیری با ارتش عراق خبر داده بود. 

وی گفته بود که افراد مسلح ایزد خانه پس از شلیک گلوله به ساختمان اسایش ایزد خانه در داخل مرکز منطقه، مجبور به خروج از این ساختمان شدند. 

اوایل دیروز (دوشنبه)، یک منبع امنیتی به شفق نیوز گزارش داد که درگیری بین نیروهای «ایزد خانه» وفادار به حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) و ارتش عراق پس از رد درخواست ارتش مبنی بر ترک یک پست نظامی در مجتمع دکوری در شمال منطقه سنجار به وقوع پیوست. 

این منبع یادآور شد که درگیری مسلحانه بین دو طرف منجر به مجروح شدن چهار نفر (۲ نفر از نیروهای ایزد خانه، یک سرباز ارتش و یک شهروند ساکن مجتمع) شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها