سفر پسر سیسی به تل‌آویو برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها

​منابع رسانه‌ای عبری از سفر پسر رئیس جمهوری مصر به تل‌آویو در چارچوب تلاش‌های قاهره برای جلوگیری از تشدید تنش میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

سفر پسر سیسی به تل‌آویو برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها
کد خبر: 547692
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۵:۴۸:۰۸

شبکه عبری زبان "i۲۴" به نقل از منابع مصری اعلام کرد که محمود سیسی، پسر عبد الفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر که مسئول روابط با رژیم صهیونیستی در دولت پدرش است، به همراه چند مقام دستگاه اطلاعات مصر جمعه سفر کوتاهی را به تل‌آویو انجام داد.

به گزارش ایسنا، طبق این گزارش، هدف از این سفر تلاش برای میانجیگری میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه در پی هتک حرمت اخیر مسجد الأقصی توسط نظامیان اسرائیل بوده است.

شبکه "کان" رژیم صهیونیستی نیز با تایید خبر سفر محمود سیسی به تل‌آویو اعلام کرد که "ایال هولتا"، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز سفر کوتاهی به مصر داشت.

منابع مصری مذکور همچنین از وجود نشانه‌های مثبتی خبر دادند که بیانگر پیش رفتن تحولات به سمت آرامش اوضاع میان رژیم صهیونیستی  و فلسطینی‌ها در نتیجه میانجیگری مصر است.

طبق این گزارش، مقامات دستگاه اطلاعات مصر در تماس‌هایشان با مقامات جنبش حماس و دولت رژیم صهیونیستی به توافقاتی درباره فلسطینی‌های بازداشت شده در جریان اتفاقات اخیر دست یافته‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها