کد خبر: 527064
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۲۱:۴۰:۴۰
| |

قرنطینه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از سفر به امارات

با تایید ابتلای یکی از سرنشینان هواپیمای «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به ابوظبی، نخست‌وزیر این رژیم خودش را قرنطینه کرده است.

قرنطینه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از سفر به امارات
کد خبر: 527064
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۲۱:۴۰:۴۰

اعتمادآنلاین| دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبرهای منتشر شده درباره ابتلای یکی از مسافران حاضر در هواپیمای نخست‌وزیر در بازگشت از سفر به امارات را تایید کرد.

به گزارش فارس، بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت نخست‌وزیر این رژیم در هواپیمایی که حامل یک فرد مبتلا به ویروس کرونا بود، از ابوظبی به تل‌آویو برگشت.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی با توجه به گسترش شیوع گونه اومیکرون کرونا در جهان در نظر دارد که به طرزی گسترده فهرست کشورهای «قرمز» و ممنوعه سفر اتباع رژیم صهیونیستی را زیاد کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند، یکی از مسافران که همراه با نفتالی بنت نخست‌وزیر این رژیم از ابوظبی به تل‌آویو برگشت، حامل ویروس کرونا بود.

دفتر نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد، نخست‌وزیر و همه افراد حاضر در هواپیمای بازگشت از ابوظبی قرنطینه شده و از آنها تست ابتلا به کرونا گرفته می‌شود.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس روز دوشنبه (دیروز) برای انجام سفری دو روزه به ابوظبی سفر و با مقام‌های اماراتی از قبیل «محمد بن زاید» دیدار کرد.

سفر نفتالی بنت به امارات، اولین سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور عربی بود.

اماراتی‌ها در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ با رژیم صهیونیستی تواق سازش عادی سازی روابط امضا کردند.

میزبانی امارات متحده عربی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با واکنش‌های تند گروه‌های مقاومت فلسطین مواجه شد. بر همین اساس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، استقبال حکام امارات از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را خیانت به فلسطین دانست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها