کد خبر: 529868
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۵:۴۴:۵۲
| |

عملیات نیابتی تشکیلات خودگردان در "جنین" به جای رژیم صهیونیستی!

​رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از عملیات نیابتی تشکیلات خودگردان فلسطین به جای این رژیم در "جنین" واقع در شمال کرانه باختری پرده برداشت.

عملیات نیابتی تشکیلات خودگردان در "جنین" به جای رژیم صهیونیستی!
کد خبر: 529868
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۵:۴۴:۵۲

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش این رژیم فاش کرد که اسرائیل درصدد انجام یک عملیات امنیتی گسترده طی ماه‌های گذشته در جنین بوده است؛ اما تشکیلات خودگردان فلسطین را تحت فشار قرار داده و این تشکیلات عملیات مذکور را انجام داده است.

به گزارش ایسنا، این شبکه همچنین اعلام کرد که این اظهارات کوخاوی در نشستی پشت درهای بسته بیان شده و انتشار آن در راستای پاسخ به انتقاداتی صورت گرفته که پس از دیدار بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از وی شده است.

این شبکه به نقل از کوخاوی گزارش داد: اسرائیل از طریق ادامه هماهنگی امنیتی، سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان را تحریک کرد و در نهایت نیروهای این سرویس‌ها وارد جنین شده و عملیات مورد نظر را در آنجا انجام داده و سلاح‌های موجود در آنجا را مصادره کردند. همچنین در این عملیات چندین فعال بازداشت شدند.

"نیر دووری"، خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل در این باره گفت: این مساله اهمیت حفظ هماهنگی امنیتی با تشکیلات خودگردان فلسطین را برجسته می‌کند و این موضوع اصلی گفت‌وگوهای میان گانتس و محمود عباس بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها