آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش:

در سال ۲۰۲۱، ده‌ها پایگاه در سوریه هدف قرار گرفت

​رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ده‌ها پایگاه در خاک سوریه در سال ۲۰۲۱ هدف قرار گرفت.

در سال ۲۰۲۱، ده‌ها پایگاه در سوریه هدف قرار گرفت
کد خبر: 529263
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۲۱:۴۸:۲۷

«آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد، عملیات‌های ارتش در سال جاری میلادی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: گستردگی عملیات نظامی ما در سال ۲۰۲۱، باعث سردرگمی در عملیات قاچاق و تلاش برای آوردن سلاح به جبهه‌های مختلف با دشمنان در همه محورها شد.

وی افزود: اسرائیل سال ۲۰۲۱ شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در طرح ایجاد قدرت نظامی بود که مهمترین آن افزایش بانک اهدافی و اطلاعات نظامی و انعقاد قراردادها برای افزایش میزان تسلیحات تهاجمی و موشک‌های هدایت‌شونده و همچنین توسعه طرح پدافند هوایی ملی و شبکه‌های ارتباطی است.

کوخاوی خاطرنشان کرد: در طول سال ۲۰۲۱ ده‌ها عملیات نظامی در چارچوب انجام شد و هزاران اهداف نظامی در جبهه‌های مختلف هدف قرار گرفت و علاوه بر انجام هزاران سورت پروازی، ده‌ها عملیات ویژه و صدها تمرین و رزمایش صورت گرفت.

وی گفت: ارتش اسرائیل دو رزمایش در سطح ستاد کل ارتش انجام داده و در ۵۰ رزمایش بین‌المللی در اسرائیل و خارج از اسرائیل شرکت کرده است که ۱۲ رزمایش از اهمیت بالایی در نیروی هوایی و دریایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در جبهه غزه، ایجاد دیوار امنیتی هوشمند در امتداد مرز غزه پس از ۳.۵ سال به پایان رسید و این دیوار شامل قابلیت‌های پیشرفته و صدها دوربین، رادار، سنسور و هشدار می‌شود.

در جبهه لبنان، «در سال ۲۰۲۱، ۳۱ فروند موشک و خمپاره از لبنان به سمت اسرائیل شلیک شد که با ۱۵ موشک از هواپیماهای جنگی و حدود ۲۰۰ گلوله توپ پاسخ داده شد».

به گفته این مقام نظامی رژیم اسرائیل، در جبهه سوریه هم ده‌ها هدف، هدف قرار گرفته است و یک تلاش برای نفوذ از خاک سوریه به اسرائیل نیز خنثی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها