از اول ژانویه:

اوکراین دسترسی کشتی‌های روسی به آب‌های خود را ممنوع کرد

اوکراین از اول ژانویه قانون جدیدش در زمینه حمل و نقل در آب‌های درون مرزی‌اش که با تعیین فرآیند دسترسی کشتی‌های خارجی به آب‌های درون مرزی خود، دسترسی روسیه به این آب‌ها را ممنوع می‌سازد، اجرایی کرد.

اوکراین دسترسی کشتی‌های روسی به آب‌های خود را ممنوع کرد
کد خبر: 529751
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۰۹:۱۲:۱۹

اوکراین از امروز اول ژانویه قانون جدیدش در زمینه حمل و نقل در آب‌های درون مرزی‌اش که با تعیین فرآیند دسترسی کشتی‌های خارجی به آب‌های درون مرزی خود، دسترسی روسیه به این آب‌ها را ممنوع می‌سازد، اجرایی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، سند مربوط به این قانون در سوم دسامبر ۲۰۲۰ از سوی مجلس قانونگذاری اوکراین به تصویب رسید.

طبق این قانون، "عملیات‌های باری در آبراه‌های درون مرزی اوکراین قابل اجرا از سوی کشتی‌های اوکراینی یا کشتی‌های خارجی است که مالکانشان جزو عوامل تجاری ثبت شده در اوکراین هستند." به این ترتیب این قانون به سطح ممنوع ساختن دسترسی کشتی‌های دارای پرچم روسیه یا کشتی‌های تحت مالکیت اتباع روس می‌رسد.

این قانون همچنین روابط حوزه کشتیرانی در آبراه‌های درون مرزی اوکراین، هرگونه اموال غرق شده در آنها و مسئولیت مالکان کشتی در قبال هرگونه نقض قوانین حمل و نقل آبی درون مرزی را تنظیم می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها