کشف موشک‌ها، پهپادها و تجهیزات دیگر در مخفیگاه داعش در دیرالزور و درعای سوریه

​مقامات در دیر الزور یک مخفیگاه را کشف کردند که توسط تروریست‌های "داعش" مورد استفاده قرار می‌گرفت. همچنین مقامات ذیربط با همکاری اهالی شهر درعا مقادیری سلاح متوسط ​​و سبک، انواع مهمات و تجهیزات ارتباطی را در چندین منطقه این استان کشف و ضبط کردند.

کشف موشک‌ها، پهپادها و تجهیزات دیگر در مخفیگاه داعش در دیرالزور و درعای سوریه
کد خبر: 528828
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۲۲:۰۸:۰۷

یک فرمانده میدانی به خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) توضیح داد: یک مخفیگاه تروریست‌های زیرزمینی در یکی از محله‌های آزاد شده دیر الزور با همکاری اهالی کشف شد.

به گزارش ایسنا، این فرمانده ادامه داد: یک موشک بالدار و شماری از موشک‌های ضد هواپیما و تله‌های انفجاری و شش مین دریایی علاوه بر تجهیزات ارتباطی بیسیم در این مخفیگاه کشف و ضبط شد.

تجهیزات داعش

پیش از این، واحدهایی از ارتش سوریه و مقامات ذیصلاح هنگام پاکسازی مناطق آزاد شده در دیر الزور مقادیر زیادی سلاح و مهمات و توپخانه‌های ساخت اسرائیل و تسلیحات ساخت ناتو علاوه بر مواد سمی و شیمیایی را کشف و ضبط کردند.

همچنین یک منبع  به خبرنگار سانا گزارش داد که مقامات ذیربط با همکاری واحدهای ارتش عربی سوریه ضمن تفتیش تعدادی از منازل و مزارع در حومه استان  مقادیری سلاح و مهمات را ضبط کردند.

منبع افزود: سلاح‌های کشف شده شامل تعداد سلاح و تجهیزات نظامی از جمله اسلحه  آرپی جی،  مسلسل خمپاره و مسلسل دوشکا و مواد منفجره بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها