کد خبر: 192249
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۷ ۱۴:۵۱:۰۰
| |

فراخوان هیات فلسطینی تظاهرات «بازگشت» برای تظاهرات میلیونی روز قدس

هیات عالی تظاهرات «بازگشت» مردم فلسطین را برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. همزمان ارتش اسرائیل جهت آمادگی برای مقابله با راهپیمایی‌های سراسری فردا تمامی سربازان خود در مرزهای نوار غزه را به بالاترین سطح آماده‌باش درآورد.

فراخوان هیات فلسطینی تظاهرات «بازگشت» برای تظاهرات میلیونی روز قدس
کد خبر: 192249
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۷ ۱۴:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| هیات عالی راهپیمایی‌های بازگشت و لغو محاصره نوار غزه در بیانیه‌ای از مردم فلسطین برای حضور گسترده در راهپیمایی میلیونی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی نیز در راستای آمادگی برای مقابله با راهپیمایی‌های سراسری فردا (جمعه) در روز جهانی قدس، سربازان خود در مرزهای نوار غزه را به بالاترین حالت آماده‌باش درآورد.

این هیات ملی بر استمرار راهپیمایی‌های مردمی و مسالمت‌آمیز بازگشت تا تحقق اهداف آن تاکید و اعلام کرد، تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ملی و مردمی برای برگزاری بزرگترین راهپیمایی در روز قدس به کار گرفته خواهند شد.

هیات یادشده در ادامه تاکید کرد، قدس پایتخت کشور فلسطین و فلسطینی‌ها و پایتخت قلب‌های تمامی آزادگان جهان و نماد صلح، دوستی و برادری باقی خواهد ماند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، ارتش اسرائیل برای مقابله با حوادث احتمالی راهپیمایی‌های فردا که گمان می‌رود، "حوادث بزرگ و خطرناکی" باشند، نیروهای خود را به بالاترین سطح آماده‌باش درآورد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها