کد خبر: 657366
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۸ ۲۲:۲۵:۰۰
| |

چرا بند ناف اقتصاد کشور به دلار بسته است؟ چرا با یک نوسان بورس باید رنگ خون بگیرد؟

روزنامه اطلاعات نوشت: چرا باید بند ناف کشور و اقتصاد و کسب و کار مردم این همه به بند ناف دلار بسته باشد؟ به چه دلیل باید با یکی دو خبر و اتفاق، بازار بورس چنان رنگ سرخ بگیرد که گویا یک سطل خون، بر نماد تالار پاشیده‌اند؟

چرا بند ناف اقتصاد کشور به دلار بسته است؟ چرا با یک نوسان بورس باید رنگ خون بگیرد؟
کد خبر: 657366
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۸ ۲۲:۲۵:۰۰

روزنامه اطلاعات نسبت به نابسامان بودن اوضاع اقتصادی کشور به شدت انتقاد کرده است.

به گزارش اطلاعات، چرا باید بند ناف کشور و اقتصاد و کسب و کار مردم این همه به بند ناف دلار بسته باشد؟ به چه دلیل باید با یکی دو خبر و اتفاق، بازار بورس چنان رنگ سرخ بگیرد که گویا یک سطل خون، بر نماد تالار پاشیده‌اند؟ چرا باید شاهد نوسان‌های متعدد ارزی و تورمی در جامعه باشیم که دستمان را در پوست گردو بگذارد و بر شدت محافظه کاری ما بیفزاید؟

این روزنامه افزوده است: بخش مهمی از این نوسانات محصول بی‌تدبیری سیاستگذاری‌های نادرست، تأخیر در انجام اصلاحات ساختاری و بی‌دانشی یا کم دانشی در نظام تصمیم‌گیری است.

اطلاعات هشدار داده است: یادمان باشد که اگر مشکلات این حوزه را رفع نکنیم و به مشکلات مردم بی‌توجه بمانیم و همچنان بستر رشد فساد و رانت و تبعیض و نابرابری گسترده باشد و گرانی و تورم و بیکاری و فاصله‌های طبقاتی هر روز فشارش را بر گلوی اکثریت مردم بیشتر و بیشتر کند، قادر به پیروزی در این نبرد نخواهیم بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها