کد خبر: 644899
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۲:۲۷:۰۰
| |

نیمی از جایگاه‌های بنزین خراسان شمالی مختل شدند

از حدود ساعت ۱۰ صبح امروز بخشی از جایگاه‌های بنزین در خراسان شمالی با اختلال مواجه شدند؛ اما ارائه خدمات و بنزین همچنان در تعدادی از جایگاه‌ها انجام می‌شود.

نیمی از جایگاه‌های بنزین خراسان شمالی مختل شدند
کد خبر: 644899
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۲:۲۷:۰۰

سید رضا احمدنیا مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی گفت: حدود نیمی از جایگاه‌های سوخت در این استان با اختلال مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، سید رضا احمدنیا با اشاره به اختلال در سوخت‌رسانی جایگاه‌های بنزین خراسان شمالی، از غیرفعال شدن بیش از نیمی از آن‌ها از ساعت‌های گذشته خبر داد.

وی بیان کرد: از حدود ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه، ۲۷ آذر ماه) بخشی از جایگاه‌های بنزین در استان با اختلال مواجه شدند؛ اما ارائه خدمات و بنزین همچنان در تعدادی از جایگاه‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در خراسان شمالی ۵۴ جایگاه عرضه بنزین وجود دارد که اکنون ۳۱ جایگاه از آنها غیرفعال شده، اما در ۲۴ جایگاه دیگر، سوخت‌رسانی درحال انجام است.

احمدنیا گفت: اکنون پنج جایگاه در بجنورد، سه جایگاه در شیروان، یک جایگاه در فاروج، سه جایگاه در گرمه و جاجرم، سه جایگاه در اسفراین، دو جایگاه در مسیر دشت و تعدادی جایگاه عرضه بنزین نیز در سنخواست، شوقان، یکه سعود، راز و همچنین بهکده رضوی فعال هستند.

وی تاکید کرد: هیچ کمبود بنزینی در جایگاه‌های فعال استان وجود ندارد و خدمات‌دهی در حال انجام است.

مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی از صاحبان خودروهای دوگانه‌سوز درخواست کرد که برای جلوگیری از ازدحام در جایگاه‌های عرضه بنزین، از سوخت CNG استفاده کنند. ۳۰ جایگاه فعال CNG در استان وجود دارد که فعالند و مشغول به خدمات‌رسانی‌اند.

وی تاکید کرد: پنج گروه به جایگاه‌های سوخت‌رسان استان اعزام شده‌اند و تلاش می‌شود تا پایان امروز، این اختلال در جایگاه‌های بنزین برطرف شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها