کد خبر: 610949
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۸:۲۰:۲۱
| |

روزنامه کیهان برای مسدودسازی بیشتر فضای مجازی دست به دامان قوای سه‌گانه شد

روزنامه کیهان نوشت: انتظار از مجلس، دولت و دستگاه قضایی آن است که با نگاهی کارشناسی و دغدغه‌مند، یک‌بار برای همیشه تکلیف این موضوع را روشن کنند تا مردمی که شاید سواد رسانه‌ای کاملی نداشته باشند، در برابر بمباران اخبار ساختگی و دروغ بی‌پناه رها نشوند.

روزنامه کیهان برای مسدودسازی بیشتر فضای مجازی دست به دامان قوای سه‌گانه شد
کد خبر: 610949
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۸:۲۰:۲۱

روزنامه کیهان فضای مجازی را یکی از دلایل تورم معرفی کرده و از دولت، مجلس و دستگاه قضا خواسته یک بار برای همیشه فکری برای این فضا بکنند!

به گزارش کیهان، تورم دلایل متعدد با ساختارهای پیچیده‌ای دارد؛ اما در حال حاضر یکی از دلایل عجیب تورم در حوزه‌های مختلف، سوداگری در فضای مجازی است. در واقع سوداگران با قیمت‌سازی در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت سایت‌های اینترنتی و حتی با درج آگهی‌های جعلی به‌راحتی زمینه افزایش قیمت مسکن و خودرو را فراهم می‌کنند. بیراه نیست اگر بگوییم سوداگران فضای مجازی، به‌ نوعی قیمت خانه و خودرو و برخی کالاهای دیگر را تعیین می‌کنند. البته سال‌هاست که قیمت‌سازی در فضای مجازی پول‌های کلانی نصیب سودجویان در حوزه‌های اقتصادی مختلف کرده است. در نهایت هم برای جلوگیری از سودجویی‌ها، دستگاه قضایی حکم به ممنوعیت و اصلاح شیوه درج قیمت در این سایت‌ها داد، اما در هنوز بر همان پاشنه می‌چرخد.

این روزنامه در پایان تاکید کرده است: انتظار از مجلس، دولت و دستگاه قضایی آن است که با نگاهی کارشناسی و دغدغه‌مند، یک‌بار برای همیشه تکلیف این موضوع را روشن کنند تا مردمی که شاید سواد رسانه‌ای کاملی نداشته باشند، در برابر بمباران اخبار ساختگی و دروغ بی‌پناه رها نشوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها