کد خبر: 589165
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

اعتراف یک روزنامه اصولگرا؛ اعتراضات تمام نشده است

روزنامه همشهری نوشت: به‌راستی چرا هیچ وقت 9دی تکرار نشد و حتی در «فتنه» اخیر هم هیچ‌یک از تجمعات گسترده مردمی نتوانست «9دی»‌گونه بساط «اغتشاش» را به‌طور کامل جمع کند؟

اعتراف یک روزنامه اصولگرا؛ اعتراضات تمام نشده است
کد خبر: 589165
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۸:۴۰:۰۰

در حالی که رسانه‌های اصولگرا در روزهای اخیر تاکید داشتند اعتراضات تمام شده است، امروز روزنامه همشهری بر عدم موفقیت حاکمیت در پایان دادن به آنچه آن را «اغتشاش» خوانده، اعتراف کرده است.

به گزارش همشهری، به‌راستی چرا هیچ وقت 9دی تکرار نشد و حتی در فتنه اخیر هم هیچ‌یک از تجمعات گسترده مردمی نتوانست «9دی»‌گونه بساط اغتشاش را به‌طور کامل جمع کند؟ در سال 88 جریان برانداز تا حد زیادی خود را مدیون حمایت کف خیابانی مردمی می‌دید و با مشاهده عظمت حضور در 9 دی ماستش را کیسه کرد و بساطش را جمع. اما در سال 1401 بخش زیادی از ماهیت فتنه‌انگیزی در دل فضای مجازی و از رهگذر حضور رسانه‌ای رخ می‌داد، لذا حضور مردم در تجمعاتی مثل میدان ولیعصر(عج)، 13آبان و تشییع شهدا، نفس فتنه را قطع نمی‌کرد.

نگارنده یادداشت همشهری سپس نوشته است: مردم در تجمعات مختلف نشان دادند پای کار نظام هستند، آخرین نمونه‌اش هم تشییع شهدا در 2 روز پیش بود و حالا بار اصلی روی دوش مسئولان است که «نهم دی» 1401 را رقم بزنند. آخرین سنگر دشمن در فتنه اخیر حوزه فرهنگی است که اگر فرنشینان این عرصه عرضه بیشتری به خرج دهند آن را هم فتح می‌کنند. هرچند که نباید از پاشنه آشیل قیمت دلار و تورم هم غافل شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها