کد خبر: 600046
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۶:۱۱:۴۷
| |

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی:

درصورت افزایش درآمد دولت متمم بودجه ارائه دهد

رییس مجلس ضمن مخالفت با افزایش سقف بودجه گفت: درصورتیکه دولت در سال آینده افزایش درآمد داشته‌باشد، دولت باید متمم بودجه ارائه دهد.

درصورت افزایش درآمد دولت متمم بودجه ارائه دهد
کد خبر: 600046
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۶:۱۱:۴۷

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر مجتبی رضاخواه، نماینده مردم تهران گفت: ما سقف بودجه را نباید افزایش دهیم و این روشن و قطعی است. درصورت افزایش درآمد دولت باید متمم بودجه را به مجلس ارائه دهد.

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف گفت: در همین قانون بودجه، اصلاحات بودجه نیز گذاشته شده، لذا بودجه را تصویب خواهیم کرد و اگر برای دولت درآمدی بیش از درآمد این قانون بود، دولت مکلف است در هر مقطعی اصلاحیه بودجه ارائه کند وگرنه متمم بودجه ارائه دهد. اصلاحیه برای کسر بودجه و متمم بودجه برای افزایش درآمد است، لذا هر آنچه تصویب می‌کنیم در سقف لایحه بودجه فعلی است

 

 نماینده مردم تهران در مجلس گفته بود اگر افزایش قیمت ارز موجب افزایش هزینه معیشت مردم شود، در قسمت هزینه‌ای برای در نظر گرفتن تأمین کالاهای اساسی باید تصمیم‌گیری شود تا این شائبه رقم نخورد، دولت به دنبال افزایش ارز است. باید برای مردم شفاف کرد مجلس به دنبال این خواهد بود که اگر درآمدی افزوده خواهد شد به جیب مردم خواهد رفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها