کد خبر: 588826
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

کنایه روزنامه اصلاح‌طلب به دولت:

دلار ۴۰هزار تومان شد اما رئیسی از «حرکت قطار پیشرفت» سخن می‌گوید و آقا محسن ساکت‌تر از همیشه است

روزنامه هم‌میهن نوشت: امروز، از آن برنامه و اقتصاددانان به خط‌شده، اثری نیست و رئیسی به جای تکرار شعار «ما سفره مردم و اقتصاد را به مذاکرات، گره نمی‌زنیم» به‌طور مداوم از «حرکت قطار پیشرفت» سخن می‌گوید، آقا محسن ساکت‌تر از همیشه است.

دلار ۴۰هزار تومان شد اما رئیسی از «حرکت قطار پیشرفت» سخن می‌گوید و آقا محسن ساکت‌تر از همیشه است
کد خبر: 588826
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱۶:۴۰:۰۰

روزنامه هم‌میهن با اشاره به افزایش قیمت دلار، اظهارات رئیسی و تیم اقتصادی‌اش قبل از راهیابی به پاستور را مرور کرده و به کنایه نوشته است: رئیسی مدام از حرکت قطار پیشرفت می‌گوید و آقا محسن ساکت‌تر از همیشه است. 

به گزارش هم میهن، آخرین گزارش‌ها، نشان می‌دهد قیمت دلار به ۴۱۰۰۰ تومان رسیده و رکورد بی‌سابقه‌ای را ثبت کرده است.  رئیسی و همراهانش، از جمله خاندوزی، وزیر اقتصاد و محسن رضایی، معاون اقتصادی او، ادعا می‌کردند که تحریم‌ها، بهانه دولت روحانی است و حل بسیاری از مشکلات اقتصادی، با وجود تداوم تحریم‌ها امکان‌پذیر است. رئیسی می‌گفت برنامه اقتصادی چندصدصفحه‌ای تهیه و اقتصاددانان را به خط کرده است، رضایی ادعا می‌کرد ریال را بعد از دلار و یورو، به قدرتمندترین پول منطقه تبدیل می‌کند و خاندوزی، روحانی را خطاب قرار می‌داد که کافی است از ریاست‌جمهوری کنار رود تا او و هم‌فکرانش مشکلات را حل کنند. امروز، از آن برنامه و اقتصاددانان به خط‌شده، اثری نیست و رئیسی به جای تکرار شعار «ما سفره مردم و اقتصاد را به مذاکرات، گره نمی‌زنیم» به‌طور مداوم از «حرکت قطار پیشرفت» سخن می‌گوید، آقا محسن ساکت‌تر از همیشه است و وزیر اقتصاد، کاهش ارزش پول ملی را به زمین و زمان نسبت می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها