کد خبر: 588067
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۲۱:۰۰:۴۹
| |

روزنامه دولت آشفتگی بازار خودرو را هم گردن دولت روحانی انداخت؛ تاوان سیاست‌گذاری دولت دوازدهم را می‌دهیم!

روزنامه ایران نوشت: یکی از موضوعاتی که باعث شد قیمت خودرو این روزها افزایشی شود و دولت سیزدهم تاوان شکست دولت دوازدهم در پروژه کنترل و ساماندهی قیمت‌ها را بدهد مربوط به سیاستگذاری‌های دولت روحانی است.

روزنامه دولت آشفتگی بازار خودرو را هم گردن دولت روحانی انداخت؛ تاوان سیاست‌گذاری دولت دوازدهم را می‌دهیم!
کد خبر: 588067
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۲۱:۰۰:۴۹

روزنامه دولتی ایران بر قیمت‌های «باورنکردنی» خودروهای داخلی صحه گذاشته اما آشفتگی این بازار را به گردن دولت روحانی انداخته و شکایت کرده است!

ایران نوشت: دلال و سودجویانی که طی چند وقت اخیر خودرو خریداری کردند، این روزها فروشنده شدند و قیمت‌هایی را برای خودروها تعیین می‌کنند که باورکردنی نیست و در این میان شاهد آن هستیم که روزانه قیمت خودروهای داخلی رو به افزایش است. یکی از موضوعاتی که باعث شد قیمت خودرو این روزها افزایشی شود و دولت سیزدهم تاوان شکست دولت دوازدهم در پروژه کنترل و ساماندهی قیمت‌ها را بدهد مربوط به سیاستگذاری‌های دولت روحانی است. بازار خودرو از سال 97 دچار بهم ریختگی شدید شد، به‌گونه‌ای که تولید خودرو 60 درصد کاهش یافت، تأخیر در تحویل خودروها از سه ماه عبور کرد و از سویی فرایند قرعه‌کشی وارد فروش خودرو شد.

در ادامه این گزارش آمده است: حال دولت سیزدهم باید با سوداگرانی مبارزه کند که بیش از 3 سال، عمر دارند و به این سادگی‌ها حاضر نیستند از منافع خود چشم‌پوشی کنند. خواسته کارشناسان و فعالان بازار این است که نمایندگان مجلس به طرح مالیات بر عایدی سرمایه تمرکز و با تصویب آن کمک کنند که بازار خودرو از دلالان پاکسازی شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها