کد خبر: 587836
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ۱۹:۵۰:۳۲
| |

روزنامه دولت طلبکار شد؛ اغتشاشات و مجلس مقصر گرانی خودرو هستند!

روزنامه ایران نوشت: با توجه به اینکه مشکل اصلی در بازار خودرو که همان افزایش تولید و عرضه است، حل شده اکنون باید تأکید کرد که رشد نرخ ارز به جهت اغتشاشات و تعلل در تصویب مالیات بر عایدی سرمایه سبب شده این روزها بازار خودرو سروسامان خود را از دست بدهد.

روزنامه دولت طلبکار شد؛ اغتشاشات و مجلس مقصر گرانی خودرو هستند!
کد خبر: 587836
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ۱۹:۵۰:۳۲

روزنامه دولتی ایران از افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو شاکی شده اما مقصر آن را نه دولت، بلکه مردم معترض و مجلس معرفی کرده است!

به گزارش ایران، 15 روزی است که بازار خودرو دچار بهم ریختگی شده به‌گونه‌ای که قیمت اکثر خودروها بین 5 تا 50 میلیون تومان رشد داشته است و از طرفی دیگر در بازار نمی‌توان خودروی صفر کمتر از 200 میلیون تومان پیدا کرد. در این مدت فروشنده‌ها و نمایشگاه‌داران تمایلی به فروش خودرو ندارند و برخی‌ها هم با هدف سرمایه‌گذاری به‌دنبال خرید خودرو با هر قیمتی هستند. آنهایی هم که اکنون پولی برای خرید خودرو ندارند به ثبت‌نام در سایت خودروسازان دل خوش کردند. قیمت خودرو در کارخانه هیچ تغییری نداشته اما فاصله قیمت کارخانه و بازار روز به روز در حال افزایش است. همین امر سبب شده که بازار خودرو برای دلالانی که از این حوزه عقب‌نشینی کرده بودند، دوباره جذاب شود. طی حداقل 8 ماه اخیر بازار خودرو به آرامش رسیده بود و هفته به هفته فاصله قیمت خودرو در بازار نسبت به کارخانه کمتر می‌شد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: با توجه به اینکه مشکل اصلی در بازار خودرو که همان افزایش تولید و عرضه است، حل شده اکنون باید تأکید کرد که رشد نرخ ارز به جهت اغتشاشات و تعلل در تصویب مالیات بر عایدی سرمایه سبب شده این روزها بازار خودرو سروسامان خود را از دست بدهد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • یک ایرانی ارسالی در
    دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱

    شما نظرات عرزشی ها رو نمی گذارید؟؟؟؟
    در خیلی مطالب ، با انکه حکومت کمتر از یک درصد طرفدار داره، اکثر نظرات عرزشی ها را می گذارید!!! اینجا نمی زاری؟؟؟؟
    پس من می گم.
    خودرو وسیله لوکس هست و فقط افراد خاص باید داشته باشند. (اگه درست بگم این نظرات یه والاحضرت از مجلس بود و یا ....)

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها