کد خبر: 565966
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۴:۲۹:۱۶
| |

خدمات‌رسانی شرکت گاز در بدره قابل تقدیر است

فرماندار شهرستان بدره گفت: خدمات‌رسانی شرکت گاز استان به مناطق شهری و روستایی بدره قابل تقدیر است.

خدمات‌رسانی شرکت گاز در بدره قابل تقدیر است
کد خبر: 565966
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۴:۲۹:۱۶

فرماندار شهرستان بدره گفت: خدمات‌رسانی شرکت گاز استان به مناطق شهری و روستایی بدره قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ یاسر علیزاده در دیدار با سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز استان با اعلام رضایت از عملکرد شرکت گاز استان، افزود: گازرسانی کامل شهری و روستایی برگ زرینی از افتخارات شرکت گاز به مناطق محروم این شهرستان است.

همچنین سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه بدره یکی از شهرستان‌های سبز استان می‌باشد که تمامی مناطق شهری و روستایی آن گازدار هستند، گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان بدره ۱۰۰ درصد است.

مجتبی بهادری با بیان اینکه ۲ شهر بدره و چشمه شیرین و ۲۵ روستای این شهرستان گازدار هستند، افزود: در حال حاضر ۴۴۰۰ خانوار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که از این تعداد، ۱۶۵۰ خانوار در مناطق شهری و ۲۷۵۰ خانوار در مناطق روستایی هستند.

وی با بیان اینکه تا‌کنون ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گازدار شده است و این شرکت برای تحقق نامگذاری سال‌جاری برای گازدار نمودن سایر واحدهای تولیدی و صنعتی متقاضی برنامه مدونی در دست اقدام دارد، اظهار داشت: شرکت گاز استان در طول دو سال گذشته تاکنون برای تحقق نامگذاری شعار سال قدم‌های خوبی برداشته و امسال نیز برای تحقق آن، تلاش خود را دو چندان خواهد کرد.

بهادری با بیان اینکه شرکت گاز استان به مناطق محروم استان خدمات‌رسانی قابل توجهی ارائه کرده است، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی، کمک به واحدهای صنعتی و تولیدی و غیره از اولویت‌های اصلی شرکت گاز در اقصی نقاط استان است.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز استان خواستار پیگیری و همکاری بیشتر فرمانداری در وصول بدهی گاز‌بهای اماکن و مراکز اداری این شهرستان شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها