در نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی از ۳۱ اردیبهشت تا سوم خرداد انجام می‌گیرد

گردهمایی روسای سه قوه برای کاهش تصدی‌گری دولت

نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران از ۳۱ اردیبهشت تا سوم خرداد با حضور سران قوا برگزار می‌شود.

گردهمایی روسای سه قوه برای کاهش تصدی‌گری دولت
کد خبر: 551890
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۱۶:۱۳:۴۴

این رویداد بزرگ که با هدف تحقق آرمان  خصوصی‌سازی واقعی در کشور طراحی شده، به زودی میزبان سران سه قوه کشور است تا بتواند مبدا تغییر رویکردهای حاکم در این بخش باشد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم رئیسی، غلامحسین اژه ای و محمدباقر قالیباف به ترتیب در روزهای نخست تا سوم این رویداد بین‌المللی حضور خواهند داشت تا نه تنها هرکدام از منظر یک قوه به بیان دستاوردها، چالش‌ها و موانع احتمالی بپردازند بلکه از فرصت شنیدن نظرات بخش خصوصی واقعی، اقتصاددان‌های مطرح و تجربه‌های بین‌اللمی برای اصلاح آنچه امروز به عنوان خصوصی‌سازی در کشور جریان دارد، استفاده کنند.

حضور کارشناسان و صاحبان تجربه‌های بین‌المللی خصوصی‌سازی در کنار دستگاه‌های قانون‌گذاری، اجرایی و نظارتی به همراه شرکت‌هایی که تجربه خصوصی‌سازی نیمه‌کاره یا به سرانجام رسیده را در کشور دارند، می‌تواند منجر به کسب نتایجی ارزشمند برای اقتصاد در حال توسعه ایران شود.

بروزرسانی روش‌ها و سازوکارهای قدیمی در کنار تلاش برای فرهنگ‌سازی و اغنای افکار عمومی از دیگر اهدافی است که این رویداد برای تحقق آن‌ها در مسیر برگزاری قرار گرفته است.

این رویداد در چهار روز برگزار می‌شود و به غیر از سخنرانی‌های اصلی در هر روز، نشست‌های تخصصی با حضور اقتصاددانان و همچنین نمایشگاه جانبی با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی خواهد داشت.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد بزرگ و ثبت نام جهت حضور در نشست‌ها از طریق event.ipo.ir امکان‌پذیر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها