امسال بیش از ۴۰ هزار کیلوگرم انواع ماهی در کیش توقیف شد

فرمانده پاسگاه شهید نورخداموسوی پایگاه دریابانی کیش گفت: امسال بیش از ۴۰ هزار کیلو انواع ماهی و ۱۰۲ هزار متر تور منوفلامنت در این جزیره کشف شد.

امسال بیش از ۴۰ هزار کیلوگرم انواع ماهی در کیش توقیف شد
کد خبر: 544116
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ۱۱:۴۴:۵۲

ستوانیکم ساسان درویشی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: حمایت از صیادان قانونمند جزیره کیش از اهداف مهم پلیس است و برای حفظ حق و حقوق این قشر که همیشه همراه دریابانی هستند با صیادان غیر مجاز برخورد می شود.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه ماموران دریابانی این پایگاه امسال ۱۵۲ صیاد قانون گریز را که در ۶۳ فروند شناور غیر مجاز فعالیت می کردند را دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده اند و  هیچ یک از صیادان دستگیر شده از جزیره کیش نبوده و بخشی از شیلات کشف شده برابر دستور قضایی بین نیازمندان توزیع و موارد غیرقابل بهره برداری معدوم شد.

فرمانده پاسگاه ناوگروه شناوری و پاسگاه شهید نورخدا موسوی گفت: با هدف تقویت امنیت و آرامش مطلوب برای مردم در ایام نوروز طرح‌ها و گشت‌های ناوگروه شناوری در محدوده آب‌های سرزمینی کیش تشدید و کنترل ورود و خروج مسافران از مسیر پاسگاه شهید نورخداموسوی تقویت می شود.

حوزه استحفاظی پایگاه دریابانی جزیره کیش ۲۴ مایل مرز دریایی به مساحت ۴۵ کیلومتر متربع از آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است؛ جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های خلیج فارس واقع شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها