کد خبر: 536514
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۶:۰۲:۱۰
| |

اجرای طرح هادی در480 روستای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: در480 روستای بالای 20 خانوار استان طرح هادی انجام شده است.

اجرای طرح هادی در480 روستای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 536514
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۶:۰۲:۱۰

اسماعیل باقری در آئین کلنگ زنی و اجرای عملیات پارک و جداره سازی روستای گناوه در گچساران اظهار کرد: طرح هادی در 65 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

به گزارش فارس، وی بیان کرد: اجرای عملیات پارک و جداره سازی روستای گناوه در گچساران با اعتباری افزون بر5 میلیارد ریال کلنگ زنی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تهیه طرح هادی برای 721 روستای بالای 20 خانوار استان انجام شده، تصریح کرد: در 480  روستای بالای 20 خانوار استان طرح هادی انجام شد در52 روستای گچساران نیز این طرح اجرا گردیده است.

باقرپور عنوان کرد: عملیات پارک و جداره سازی روستای گناوه لری گچساران با اعتبار افزون بر5 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در مساحت 800 متر مربع با اجرای دیوارحفاظ پیاده رو سازی، سکوی نشیمن، فضای بازی کوکان، آلاچیق، روشنایی محوطه آغاز شده است.

محمد مراد راغ پور رئیس بنیاد مسکن گچساران با اشاره به اینکه تلاش می شود این پروژه در دهه بنیاد در فروردین ماه سال آینده به اتمام برسد، بیان کرد: در سال جاری به بنیاد مسکن این شهرستان اعتباری افزون بر 184 میلیارد ریال اختصاص یافت، که از این میزان 75 میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

وی گفت: 40 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد در گچساران در دست اجراست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها