افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه آبفا در کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت دهه مبارک فجر

مدیر عامل شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد کفت: 5 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه آبفا در کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت دهه مبارک فجر
کد خبر: 535815
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۶:۳۲:۰۲

اسفندیار برخه مدیر عامل شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: از پروژه های آماده افتتاح و کلنگ زنی حوزه آب و فاضلاب، 5 پروژه با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند.

به گزارش فارس، وی بیان کرد: ساختمان اداری امور آب و فاضلاب لنده با اعتبار ۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، پروژه اصلاح، تعویض و توسعه شبکه توزیع آب روستای آبرزگه لنده با اعتبار ۷ میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال پروژه های آماده افتتاح در دهه فجر هستند.

مدیر عامل شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پروژه های بازسازی شبکه توزیع آب روستای ده شیخ با اعتبار 13 میلیارد ریال، اجرای خط انتقال تأمین آب شرب مجتمع کریک و دارشاهی با اعتبار 130 میلیارد ریال دردنا و آبرسانی به مجتمع غرب دهدشت (چنگلوا) با اعتبار 64 میلیارد ریال در کهگیلویه نیز کلنگ زنی خواهند شد.

برخه با اشاره به اینکه اجرای بیش از۱۵کیلومتر خط انتقال و بیش از ۷ کیلومتر شبکه توزیع آب بخشی از مشخصات اجرایی این پروژه هاست، خاطرنشان کرد: در مجموع ۴ هزار و ۵۵۷ نفر از خدمات این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها