کد خبر: 531061
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۳:۱۷:۱۱
| |

دلایل انتخاب برند چینی زرین ایران توسط مردم

کارخانه چینی زرین ایران در سال 1366 توسط جناب آقای مهندس عباس علی قصاعی و برادرشان جناب آقای مهندس مسعود قصاعی راه‌اندازی شد. این برند از جمله معتبرترین تولیدکنندگان ظروف و محصولات چینی در خاورمیانه به شمار می‌رود. چینی زرین دارای بهترین محصولات است.

 دلایل انتخاب برند چینی زرین ایران توسط مردم
کد خبر: 531061
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۳:۱۷:۱۱

چینی زرین ایران

کارخانه چینی زرین ایران در سال 1366 توسط جناب آقای مهندس عباس علی قصاعی و برادرشان جناب آقای مهندس مسعود قصاعی راه‌اندازی شد. این برند از جمله معتبرترین تولیدکنندگان ظروف و محصولات چینی در خاورمیانه به شمار می‌رود. چینی زرین دارای بهترین محصولات است. طرح‌های چینی زرین در انواع مدل‌های مدرن و سنتی وجود دارد و موردپسند عموم است. شرکت چینی زرین از مدرن‌ترین دستگاه‌های تولید چینی در جهان استفاده می‌کند و محصولات خود را در شبکه‌های گسترده‌ای به فروش می‌رساند. محصولات چینی زرین به بیشتر از بیست کشور جهان صادر می‌شود. در ادامه این مطلب به بررسی انواع مختلف ظروف چینی زرین و محصولات این برند پرداخته شده است.

دلایل انتخاب برند چینی زرین ایران توسط مردم چیست؟

در رتبه‌بندی ظروف چینی، ظرفهای چینی زرین از بالاترین رتبه برخوردار هستند. بسیاری از مردم دلیل انتخاب ظروف چینی زرین را وجود محصولات و مدل‌های متنوع چینی زرین بیان کردند. امروزه استفاده از ظروف چینی هنگام سرو غذا اهمیت بالایی دارد، زیرا امروزه مردم به‌سلامتی خود بیشتر از پیش اهمیت می‌دهند و استفاده از ظروف پلاستیکی و بی‌کیفیت مشکلات جدی برای سلامتی انسان به وجود می‌آورند؛ بنابراین کیفیت بسیار بالای ظروف چینی زرین از دیگر دلایلی است که بسیاری از مردم به انتخاب این برند روی آورده‌اند. ظروف چینی زرین را می‌توان در ماشین ظرف‌شویی به‌راحتی شستشو داد، بدون اینکه نگران ازبین‌رفتن طرح و لعاب آن باشید.

برند چینی زرین ایران دارای گارانتی و ضمانت‌نامه‌ای یک ساله است. خدمات‌پس‌ازفروش محصولات زرین طولانی مدت بوده و از مشتریان خود پشتیبانی می‌کند. در صورت بروز هرگونه رنگ‌پریدگی پس از شستشو، مشکلات کیفی و وجود شکستگی در ظروف هنگام بازکردن بسته‌بندی، شرکت چینی زرین سرویس جدیدی را به شما ارائه خواهد کرد.

چینی زرین محصولات خود را در دو کیفیت درجه عالی و درجه یک روانه بازار کرده است. از نظر ساختاری و مواد اولیه و فرآیند تولید تفاوتی بین این دو درجه وجود ندارد و تنها تفاوت آن‌ها کنترل کیفیت بالاتر ظروف درجه عالی است. به همین دلیل قیمت ظروف درجه عالی کمی بیشتر از ظروف چینی زرین درجه یک است.

 

1

بهترین برند ایرانی سرویس چینی

امروزه کیفیت چینی‌های ایرانی اغلب با برندهای خارجی برابری می‌کند و مطابق باسلیقه مشتریان تولید می‌شود. اما مهم‌ترین وجه تمایز سرویس چینی تولید داخل با ظروف چینی‌های وارداتی در قیمت اقتصادی و مشتری‌پسند بودن آنها است که همین خصیصه باعث شده این ظروف در مصارف روزمره و مراسم مختلف پرکاربرد شود. اما در این میان چینی زرین جزو یکی از معتبرترین شرکت‌های ایرانی است که در زمینه تولید ظروف چینی فعالیت دارد و محصولات خود را به بیش از 20 کشور دنیا صادر می‌کند. در تولید سرویس چینی زرین از فناوری IGD استفاده شده است و لایه‌ای شفاف و محافظ که بر روی ظروف کشیده شده، باعث می‌شود که علاوه بر درخشش نقوش و طراح‌ها، میزان مقاومت آنها در برابر شست‌وشوی مکرر افزایش یابد.

تنوع محصولات سرویس چینی زرین

محصولات تولید شده توسط برند چینی زرین از تنوع بسیاری بالایی برخوردار است و برای خرید چینی زرین و مشاهده تنوع محصولات می‌توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

ظروف چینی خانگی: محصولات ظروف چینی خانگی زرین از لحاظ فرم بدنه، رنگ و طراحی بسیار متنوع هستند و نظر هر فردی با هر سلیقه‌ای را جلب می‌کند. طرح‌های فانتزی، کلاسیک و مدرن آن بیش از همه طرف‌دار دارد. اصول چینش و پذیرایی بر طبق سلیقه ایرانی در تمام طرح های چینی زرین لحاظ شده است. ظروف خانگی زرین در طرح ها و مدل های متنوع برای تمام سلیقه ها تولید می شود. چینی زرین در طراحی و تولید دکور و مدل های جدید پیشگام بوده و همیشه مدل های جدیدی را عرضه میکند.

ظروف چینی هتلی و رستورانی: اماکن اقامتی و پذیرایی می‌توانند تولید ظروف چینی مخصوص با لوگوی اختصاصی خود را سفارش دهند. به دلیل به‌کارگیری فناوری IGD در تولید چینی‌های هتلی و رستورانی زرین احتمال محو شدن لوگوی سفارشی به حداقل ممکن رسیده است. این ظروف دارای مقاومت بالا است. ظروف هتلی برای استفاده در ماشین ظرفشویی تضمین شده و میتوان آن را روزانه در ماشین ظرفشویی استفاده کرد.

ظروف چینی کودک: سرویس غذاخوری کودک زرین با خلاقیت در طراحی همراه شده است و علاوه بر ست ظروف غذاخوری کودک، سرویس قاشق و چنگال با طرح کارتونی از مرغوب‌ترین فولادهای وارداتی نیز به این محصولات برای کسب رضایت مشتری اضافه شده است.

ظروف مکمل چینی: چینی زرین به‌منظور تکمیل تنوع محصولات، تولید ظروف مکمل در قالب انواع فنجان، ظروف پذیرایی طبقاتی و ماگ را موردتوجه قرار داده است.

می‌توانید برای مشاهده لیست کامل محصولات زرین به وب‌سایت ما مراجعه کنید و با ویژگی محصولات همراه مشخصات و قیمت آشنا شوید.

2

درجه‌بندی سرویس چینی ۶ نفره

برند زرین باتوجه‌به کیفیت محصولات و برای تسهیل دسترسی اقشار مختلف جامعه به محصولات این برند، ظروف چینی خود را در سه درجه مختلف تولید و عرضه می‌کند. قیمت سرویس شش‌نفره سینی زرین در درجه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. باید بدانید که چینی زرین برای درجه‌بندی محصولات خود بر کیفیت آنها متمرکز بوده است. به همین دلیل، محصولات زرین به سه محصول مختلف درجه عالی، درجه‌یک و درجه سه تقسیم می‌شوید.

بررسی‌های ما نشان می‌دهند که از نظر رنگ و کیفیت تفاوت آشکاری بین محصولات درجه‌یک و عالی وجود ندارد. تفاوت اصلی بین این دودسته محصول در بخش بازرسی و کنترل کیفیت است. مهم‌ترین عامل متمایزکننده این دو درجه، قیمت آنها است که محصولات درجه‌یک از قیمت مناسب‌تری نسبت به محصولات درجه عالی برخوردار هستند. برند زرین برای اینکه مصرف‌کنندگان به‌راحتی محصول مناسب را خرید کنند در پشت ظرف عبارت درجه عالی یا درجه‌یک را حک کرده است.

اگر پشت سرویس چینی ۶ نفره علامت برند زرین به رنگ قرمز حک شده بود، این محصولات درجه سه هستند. از نظر کیفیت در مقایسه با دو درجه قبل پایین‌تر هستند. ممکن است لک، فرورفتگی یا برجستگی‌های مختلف روی سطح یا پشت ظروف و دیس‌های آن مشاهده شود. چنین ایراداتی توسط افراد دقیق نیز قابل‌تشخیص هستند. اگر به محصولات زرین علاقه‌مند هستید و به دلیل بودجه محدود، قیمت چینی زرین ۶ نفره برای شما اولویت دارد. انتخاب محصولات درجه سه تنها راهی است که پیش‌روی شما قرار دارد.

ویژگی‌های سرویس 12 نفره چینی زرین

از جمله محصولات کاربردی و محبوب برند معتبر چینی زرین، می‌توان به سرویس چینی زرین 12 نفره اشاره کرد.

سرویس غذاخوری ۱۲ نفره چینی زرین، یکی از اقلام مهم خرید جهیزیه به شمار می‌رود. ویژگی‌های این نوع سرویس چینی زرین:

  • انواع سرویس چینی زرین از جمله سرویس چینی 12 نفره، از مواد اولیه مرغوب و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته ساخته می‌شوند. این ظروف در برابر حرارت، ضربه و خراشیدگی مقاوم هستند.
  • یکی از مهم‌ترین نکات موردتوجه مشتریان هنگام خرید سرویس چینی، تنوع طرح‌ها و مدل‌های آن است. مدل‌های سرویس چینی زرین دارای تنوع بسیار بالایی هستند. از جمله سری‌های پرفروش چینی زرین که در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند می‌توان به سری‌های ایتالیا اف، استرو، وینچی، شهرزاد، کواترو، رادیانس و آلگرو اشاره نمود.
  • ظروف سرویس چینی زرین مانند سرویس چینی زرین 12 نفره، قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند و نقوش آن‌ها نیز نسبت به مواد شوینده مقاوم است.
  • سرویس چینی زرین 12 نفره، علاوه بر مشتریان داخلی، مورد استقبال مصرف‌کنندگان خارجی نیز قرار گرفته است. به‌طوری‌که این محصول به بیشتر از 20 کشور اروپایی مانند فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا صادر می‌شود.
  • برای ساخت برخی از ظروف چینی بی‌کیفیت وارداتی از موادی نظیر کادمیوم و سرب استفاده می‌شود که اگرچه ظاهری شفاف دارند اما مصرف غذا در این ظروف برای سلامتی مضر است. این در حالی است که اولین اصلی که برای ساخت سرویس چینی زرین 12 نفره مدنظر مهندسان و تکنسین‌ها قرار می‌گیرد، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و سازگار با سلامت مشتریان است.

انواع سرویس چینی زرین درجه عالی

ظروف چینی زرین به‌صورت تکی و یا سرویس به فروش می‌رسند. سرویس چینی زرین مناسب خرید جهیزیه و تازه عروسان است.

اجزاء سرویس چینی زرین در تعداد پارچه‌های مختلفی موجود است و باتوجه‌به تعداد اقلامی که در سرویس وجود دارد، مناسب تعداد افراد مشخصی است. اجزاء سرویس غذاخوری چینی زرین شامل موارد زیر است:

  • بشقاب غذاخوری (معمولاً بین 6 بشقاب تا 18 بشقاب باتوجه‌به تعداد پارچه وجود دارد.)
  • ظرف سالادخوری
  • ظرف سوپ‌خوری (این ظرف به‌صورت گود است و در برخی از سرویس‌ها به همراه درب وجود دارد)
  • دیس
  • بشقاب خورش‌خوری (در برخی از سرویس‌ها هم اندازه تعداد بشقاب‌های غذاخوری است و در برخی دیگر از سرویس‌ها کمتر از بشقاب غذاخوری است)
  • پیش‌دستی
  • نمکدان
  • کاسه و پیاله
  • چایخوری شامل قوری قندان شکرریز

3

نتیجه گیری در مورد چینی زرین

طبق نظرسنجی‌ها، چینی زرین دارای بهترین کیفیت‌ها و بالاترین رضایت بوده و مدل‌های چینی زرین بسیار متنوع هستند. به همین دلیل بسیاری از تازه عروسان و افرادی که به کیفیت بالا توجه می‌کنند، از این سرویس‌ها استفاده می‌نمایند. برای اینکه بدانید سرویس چینی زرین چند پارچه را خریداری نمایید، می‌بایست به تعداد افراد خانه و میهمان‌هایی که به شما اضافه می‌شوند، توجه کنید. سپس تعداد تکه‌های موجود در هر دست را بررسی کنید و سرویس موردنظر خود را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی هوم دیش نمایندگی فروش انواع سرویس‌ها و ظروف برند چینی زرین ایران است. برای خرید چینی زرین به‌صورت تکی یا به‌صورت سرویس می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کرده و با خیال راحت خرید کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها