کد خبر: 529222
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۷:۲۸:۳۱
| |

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:

تلاش می‌کنیم بودجه دستگاه قضا را به 2.9 درصد کل بودجه برسانیم

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: تلاش ما براین است تا بودجه قوه قضاییه در سال آینده را به 2.9 درصد کل بودجه که در قانون برنامه نیز تصریح شده است، برسانیم.

تلاش می‌کنیم بودجه دستگاه قضا را به 2.9 درصد کل بودجه برسانیم
کد خبر: 529222
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۷:۲۸:۳۱

سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز بودجه دستگاه‌های زیرمجموعه قوه قضاییه در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1401 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود: ما در این جلسه بودجه و اعتبارات مربوط به شورای حل اختلاف، زندان‌ها، سازمان تعزیرات، سازمان بازرسی و ... را مورد بحث و بررسی قرار دادیم و در جریان این بررسی‌ها مصوباتی گذراندیم که پس از تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در قانون برنامه تصریح شده که بودجه قوه قضاییه باید 2.9 درصد کل بودجه سالیانه باشد که در بودجه سال 1401 این میزان کمتر از مقدار تصریح شده در قانون برنامه است و تلاش ما براین است تا بودجه قوه قضاییه برای سال آینده را به 2.9 درصد بودجه کل سالیانه تصریح شده در قانون برنامه برسانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها