کد خبر: 253885
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۰:۴۷:۰۰
| |

بازیکنان فوتسال آذرخش بندرعباس اعصاب کردند

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس تنها نماینده استان هرمزگان در لیگ برتر فوتسال کشور به دلیل عدم پرداخت مطالبات اعتصاب کرد.

بازیکنان فوتسال آذرخش بندرعباس اعصاب کردند
کد خبر: 253885
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۰:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم فوتسال آذرخش بندرعباس تنها نماینده استان هرمزگان در لیگ برتر فوتسال کشور به دلیل عدم پرداخت مطالبات اعتصاب کرد.

این تیم که از اوایل فصل با قول‌های مسؤولان استان و با امیدواری کامل مسابقات را آغاز کرد، تا پایان هفته بیست و یکم به دلیل عمل نکردن مسؤولان به تعهداتشان تمرین را تعطیل و اعتصاب کردند.

در اولین تمرین تیم آذرخش، فریدون همتی استاندار هرمزگان به همراه جمعی از نمایندگان و مدیرکل سابق ورزش استان خود را به محل تمرین این تیم رساندند و با اعلام اینکه دیگر مشکل مالی نخواهید داشت آینده‌ای روشن برای کادر فنی و بازیکنان این تیم ترسیم کردند.

اما با گذشت زمان و هرچند استاندار به عهد خود وفا کرد و مبلغی را که متعهد شده بود، به حساب شهرداری واریز کردند اما تاکنون فقط مبلغ ناچیزی از آنچه مبنا قرار داده بود، به حساب باشگاه واریز شد.

حال با گذشت 21 هفته از لیگ و با وجود اینکه بازیکنان و کادر فنی ریالی از مطالبات این فصل خود را دریافت نکرده‌اند و حتی بالغ بر 60 درصد از مطالبات فصل قبل هم پرداخت نشده است، دیگر کاسه صبر آنان نیز لبریز شد و با اعتصاب دو روزه خود تاکنون تمرینات این تیم تعطیل شده است.

به همین دلیل، به سراغ سرپرست این تیم رفته تا از اوضاع و شرایط آنان با خبر شویم.

سرپرست تیم آذرخش با بیان این‌که 21 هفته سپری شده است و ما همچنان در حسرت محقق شدن وعده مسؤولان هستیم، خاطرنشان کرد: هفته‌های پایانی که می‌رسد همین شرایط را برای ما به وجود می‌آورند و قطعا تا پایان فصل، پولی به باشگاه تزریق نخواهد شد.

موسی زاهدی ادامه داد: به دنبال این هستند که این پنج هفته پایانی باقیمانده هم تمام شود و دیگر هیچ کسی جوابگوی ما نمی‌شود.

وی به کمک‌های مالی سال قبل نیز اشاره کرد و افزود: طبق مصوبه باید یک میلیارد کمک می‌کردند که در نهایت به 650 میلیون بیشتر نرسید و نمی‌دانیم 350 میلیون دیگر کجا رفت؟

سرپرست تیم آذرخش با اعلام این‌که با این شرایط هیچ کدام از بازیکنان و کادر فنی حاضر به تمرین کردن نیستند و بعد از بازی هفته بیست و یکم تمرینات این تیم تعطیل شده است، یادآور شد: پنج بازی خیلی سختی پیش رو داریم که اگر نتوانیم هر کدام از این بازی‌ها را برویم، با محرومیت و کسر امتیاز مواجه خواهیم شد.

زاهدی با تاکید بر این‌که هیچ‌کس دور و بر من ما نیست و همه تیم را رها کرده‌اند، افزود: دیگر همه خسته شده‌اند، هنوز لباس گرم نداریم و برای مسافرت و بازی‌های بیرون از خانه در استان‌هایی که دمای هوا سرد است، هر بازیکن با یک گرمکن متفاوت حاضر می‌شود که بسیار زننده و نازیباست.

وی گفت: به جای دریافت پول، تا حالا فقط صحبت شنیده‌ایم و فکر کنم مسؤولان استان با قرارگرفتن آذرخش در همین جای جدول قانع هستند و علاقه‌ای به حضور در مرحله دوم ندارند وگرنه خود را از ما جدا نمی‌کردند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش در پایان تصریح‌کرد: یک فصل 30 نفر آدم با استرس کار می‌کنند و برای هیچ‌کدام از مسؤولان مهم نیست، مگر ما چه گناهی کرده‌ایم که باید این‌گونه مورد بی‌مهری قرار بگیریم؟ اگر نمی‌خواهند تیم‌داری شود اعلام کنند و اگر دوست دارند، کمک کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها