کد خبر: 231427
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۱۴:۲۴:۰۰
| |

نماینده مردم زنجان در مجلس:

افزایش قیمت نان از طرف دولت جبران شود/ گران شدن لواش نارضایتی مردم را به دنبال دارد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد افزایش قیمتی در نان اتفاق بیفتد باید از طرف دولت جبران شود.

افزایش قیمت نان از طرف دولت جبران شود/ گران شدن لواش نارضایتی مردم را به دنبال دارد
کد خبر: 231427
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۱۴:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علی وقف‌چی انماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افزایش قیمت در همه موارد ایجاد تشنج و نارضایتی عمومی را به دنبال دارد و باید تلاش شود کالایی گران نشود.

وی با اشاره به اینکه از جزئیات افزایش قیمت نان اطلاعی ندارد؛ بیان کرد: افزایش قیمت در همه موارد ایجاد تشنج و نارضایتی عمومی را به دنبال دارد و باید تلاش شود کالایی گران نشود.

وقف‌چی با بیان اینکه اگر قرار باشد افزایش قیمتی باشد باید از طرف دولت جبران شود؛ اضافه کرد: این موضوع در شرایط فعلی از اهمیت بیشتری برخودار بوده و امنیت روانی مردم را دچار مشکل می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عدم تغییر قیمت نان به عنوان قوت غالب مردم می‌تواند در امنیت روانی موثر باشد؛ اضافه کرد: امیدواریم تغییر قیمت نان براساس چارچوب قانون باشد؛ ولی در شرایط موجود این افزایش قیمت اتفاق نمی‌افتاد؛ بهتر بود.

با اشاره به اینکه هر چند در سال گذشته رئیس جمهور مانع افزایش قیمت نان شد اما باید متقابلا در مقابل ممانعت از افزایش قیمت نان فکری برای حمایت از نانوایان می‌کرد؛ تصریح کرد: وقتی در همه زمینه‌ها تورم دیده می‌شود ثبات قیمت تنها برای نان درست نیست.

ماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر اقدامی باید براساس قانون انجام شود؛ تصریح کرد: پیگیری لازم در مورد نحوه افزایش قیمت را از دستگاه‌های ذی‌ربط و دستگاه اجرایی استان خواهیم داشت.

با اشاره به اینکه از جزئیات افزایش قیمت نان اطلاعی ندارد؛ بیان کرد: چند سالی است که قیمت نان افزایش نیفتاده در صورتی که قیمت همه اقلام افزایش یافته است.

قیمت نان لواش از روزز گذشته در زنجان افزایش یافت، این افزایش قیمت اعتراض مسؤولان مختلف و مردم را در پی داشته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها