کد خبر: 223859
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۵:۳۵:۰۰
| |

استاندار سمنان تاکید کرد:

برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه باشد

استاندار سمنان بر ضرورت برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی تأکید کرد و گفت: باید با مفسدین اقتصادی در هر کجا که هستند برخورد شود.

برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه باشد
کد خبر: 223859
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۵:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان ظهر امروز در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی سمنان برگزار شد به وضعیت حساس اقتصاد امروز کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مسئله اصلی امروز کشور اقتصاد است و باید با مفسدین اقتصادی قاطعانه برخورد شود.

وی با بیان اینکه امروز شاهد مشکلات اقتصادی متعددی در کشور هستیم افزود: باید راهکارهای ارائه شده برای رفع مشکلات اقتصادی کشور دقیق و کارشناسی شده باشد و نباید با ارائه راه‌های کارشناسی نشده بر مشکلات پیشین مردم افزوده شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه ملت ایران قوی است و در برابر تهدیدات دشمن بیش از پیش روحیه همدلی خود را حفظ می‌کند خاطرنشان کرد : ملت ایران علی رغم وجود مشکلات و فشار های اقتصادی دشمن اینبار نیز با همدلی و اتحاد گردنه های پیش رو را با موفقیت پشت سر می گذارد.

چاووشی با تأکید بر اینکه ساختار اقتصادی دولت در حال تغییر است افزود : باید به آینده اقتصادی کشور امیدوار باشیم.

وی با بیان اینکه باید مقررات زائد و ناکارآمد اصلاح شوند افزود: باید تلاش کرد تا در روابط اقتصادی شفافیت ایجاد شود.

استاندار سمنان اظهارداشت : دستگاه های اجرایی باید حذف قوانین زائد و دست و پاگیر را در دستور کار خود قرار دهند و با اصلاح قوانین در راستای تسریع در روند تولید و صادرات گام بردارند.

چاووشی با اشاره به تلاش کابینه دولت برای بهبود وضعیت فعلی اقتصاد کشور افزود : ما به عنوان نماینده دولت در استان سمنان باید تا می توانیم در حد توان موانع معیشتی را برطرف کنیم و تلاش کنیم حتی الامکان نابسامانی های فعلی ناشی از ناکارآمدی مدیران استان سمنان نباشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها